Tusen takk for svar Torild, jeg vil prøve igjen!
Tusen takk for svar Torild, jeg vil prøve igjen!
Det jeg synes � ha registrert etter � ha pr�vd dette verkt�yet et par m�neder er at det er en sv�rt h�y andel av tilbakevendende kunder, noe som jo er veldig bra, men med en s� liten andel av nye kunder kan det virke som om Epla ikke kommer ut til flere nye kunder. Da stangnerer Epla litt og det er jo da logisk at salget ikke er s� bra som det har v�rt.
Ja det er dette inntrykket jeg har også, etter å ha hatt butikk på Epla i etpar måneder.
Selv om jeg ikke bruker google analytics, ser jeg at jeg har bare et visst antall treff når jeg legger ut nye produkter, men hvis jeg lager en liste og ber alle på lista dele, så får jeg gjerne mere treff og nye 'likes', så det virker da som det da kan være andre enn de 'faste' som er innom.
Ellers har jeg ikke inntrykk av at det er noen 'topper' som kunne indikere et rush av nye kunder liksom..
Jeg er litt forskrekket og forfjamset over antall besøkende fra alskens andre land enn Norge. Fra 3-12 land hver dag. Ofte dager med flere besøkende fra utland enn innland, og fra de fjerneste avkroker. Har dere andre det?
Ikke synes jeg det er så veldig stas, heller. Tror nok ikke det er folk som er interessert i å handle, men heller folk som kommer inn via Pinterest; andre chainmaillere som er ute etter inspirasjon til egne ideer. Ikke så veldig interessant for meg, altså ..
Jeg tror heller ikke jeg har så mange nye besøkende. Ofte en fordeling på 60 % tilbakevendende/40 % nye, hvorav de fleste nye sikkert er de jeg snakket om over her. Stort sett er det trofaste kunder som handler, pluss en ny sånn innimellom. Når man så regner inn kollegiale besøk i forbindelse med listelaging, så ender jeg nok på et ganske så stusselig antall potensielle kunder.
Burde vel sendt inn noen bilder, for om mulig få litt reklame i Allers og andre steder ... men jeg vet'a søren, jeg ...
Gjør et forsøk på å aktivere GA. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg gjør feil? Tror jeg har fått opprettet en ny konto og fått en sporingsid som begynner med UA-. Går på administrer butikk på EPLA. Finner butikkbeskrivelse. Her finner jeg ingen GA-id felt. Kun facebook-page URL .
Hvis du har epla basic så har du ikke tilgang til den tjenesten, kanskje det er grunnen? :)
Takk:) Det er grunnen.
Følg med på Fluktfrekvens. Det bør være et mål å få den lavere. Dette forteller hvor mange som går vekk fra siden(har ikke interesse)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.