Dette er for dårlig, får kun lagt ut nye produkter på min gamle butikk, men ikke min nye som jeg åpnet 1. juni. Har ikke fått lagt ut på over to døgn. Får ennu beskjed om at det er feil på server :(
Dette er for dårlig, får kun lagt ut nye produkter på min gamle butikk, men ikke min nye som jeg åpnet 1. juni. Har ikke fått lagt ut på over to døgn. Får ennu beskjed om at det er feil på server :(
Er det flere som har problemer med å få opp produktbildet i kategorien materiell?
Endelig så fikk jeg lagt ut et nytt produkt, men ser at de siste salgene mine ikke viser under solgte produkter. Håper at ny og sikkert bedre server vil løse sånne problemer :)
Nå har jeg fått lagt ut to varer.... men telleren fungerer IKKE. Det er til å bli motløs av.
Vi ANER ikke om noen bryr seg om det vi legger ut, og om det overhode finnes besøk på Epla. Jeg har manuelt sendt inn 5 personer, som alle sier de ser varen. Det er 160 visninger på Facebook, og NOEN av dem burde klikket inn på Epla.
Telleren står i 0. INGEN har sett varen sier Epla! Det er bare SÅ demotiverende!
Nå skal jeg gjøre et eksperiment.
Jeg skal GI BORT en vare via Facebook, mot at de klikker inn, ser på, og sier et hemmelig ord, slik at jeg VET de har vært der, og be folk som ser det via Epla sende meg en melding ... og da får jeg samtidig TELT selv... og se om Epla fremdeles mener varene er NULL besøkt....
HVOR mange ser denne... Nå er den linket fra to sider på FB med beskjed om å klikke inn..
http://epla.no/handlaget/produkter/713131/
Det står fremdeles NULL når jeg skriver dette...
Telleren har stått stille siden problemet begynte, for 2 dager side. Da gikk, som vanlig, visningstallene til nærmeste 0-5-10, og etter det bevegde de seg ikke mer.
Nå har jeg fått over 30 meldinger om hemmelig ord... og telleren sier NULL. Svevekjede med ferskvannsperler ID: 713131 | Pris: 198,- | Visninger: 0
Men det som egentlig bekymrer meg er at visningstallene har vært så lave så LENGE... de kunne gjort no med det!
Ja det står i null her også på de 3 jeg la inn i dag, men setter man et hjerte på det så viser det tallet 1, jeg prøvde det i sted Lise, de andre tallene på de andre produktene rører seg heller ikke ennå jeg vet at mange ser på de hver dag :( trist, men jeg har nå sendt en lang mail igjen til Ida om problemet.
Jeg har fått ett hjerte i dag, men visningstallet står på null.
Hver dag ser man at det rører seg i butikken, en og annen er og titter, men i 2 dager nå har ikke ett eneste produkt bevegd seg. Så, denne feien er nok en av dem som har fått hikke da det ble snakk om flytting til ny plattform.
Det er HELT fantastisk at de har så dårlig programmering og system i bakgrunnen av Epla. Nå har bevislig OVER 100 SETT TESTEUTLEGGINGA MI! (antakelig nærmere dt dobbelte siden ikke mange tar seg jobben å sende melding)
Jeg har fått nesten 90 meldinger... og telleren står på 11 akkurat nå. Den har vært oppe i 13 og 15 et par ganger. Så faller den ned igjen!
Deprimerende og irriterende og totalt DEMOTIVERENDE at vi ikke aner hvor mange som besøker varene våre og kan styre vareutvalget mot populære varer Epla!
HØR da nye koster!!
http://epla.no/handlaget/produkter/713131/
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.