Her har det vært sånn siden i går ettermiddag :(
Her har det vært sånn siden i går ettermiddag :(
Lengre enn det hos meg, i hele går. Jeg startet morgenen i går med å publisere, men fikk ikke lagt til bilder :( Jeg skulle også publisere en kundebestilling, men den måtte jeg ta over mail.
ENDA verre. .. jeg forsøkte ikke før i natt. Håper ikke DETTE skal være standard for nye driftere... å drite i selgerne og ikke informere? De kunne vel spandert på seg en liten tekniskfeilmail til selgerne med unnskyldning og forventet oppetid igjen.....
Aaaarrrrgghhh dette var irriterende :( Håper virkelig at de jobber med det.. Epla har fusket mye de siste dagene, ikke bare med dette, men med søkemotoren og andre ting... Lurer på om vi mister potensielle kunder pga dette?
Ja. Og Epla mister både oss og dem. Vi tar dem på mail istedet. Deretter fortsetter de å handle privat. Takk til Epla for det.
Håper vi kan få litt mer informasjon om hva som gjør at systemet ikke fungerer som det skal.. Sendte Ida en e-post, håper på svar i morgen... Vi betaler jo for denne tjenesten, så forventer at ting fungerer. Selv om jeg forstår at alt ikke alltid kan foregå knirkefritt.
Se på Eplasiden på FB - der får man pitte litt info i dag ;)
Ser ut til at dette kan trekke ut over dager furt Når jeg står opp i morgen er det 2 dager siden det krøllet seg for meg.
Samme her. Har ikke fått lagt ut nye bilder og produkter på to dager. Ser at det står på Eplas FB-side at skifte til ny server forårsaker litt småfeil her og der. Det var ikke akkurat å ta for hardt i..
Jeg har ikke noe jeg skulle ha lagt ut (heldigvis), men å bla gjennom sist innlagte er umulig. No can do: Feil med server, ta en kopp te. At samme forside har vært på i 4-5 dager, er vel en del av serverproblematikken? Bah...
Da startet jeg dagen med publisering lykke Endelig er vi på!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.