Salg og besøkstall har gått merkbart ned i forhold til i fjor. I fjor på denne tiden hadde jeg salg hver dag, og ofte flere salg på samme dag. Det er ikke tilfellet i år...Synes for å være helt ærlig at ting bør begynne å komme på plass nå.
Salg og besøkstall har gått merkbart ned i forhold til i fjor. I fjor på denne tiden hadde jeg salg hver dag, og ofte flere salg på samme dag. Det er ikke tilfellet i år...Synes for å være helt ærlig at ting bør begynne å komme på plass nå.
Visningstall og salg er veldig lave denne høsten. Normalt har oktober/november vært gode mnd for meg. Håper på en god desember :)
Me har solgt meir enn i fjor på denne tida når butikken var ny men ikkje til meir enn Kviteseidsmør i grauten, tar litt tid å bli berømt!
For meg gikk det jevnt nedover de første årene i vår/sommer stoppet det helt, nå har jeg hatt 6 mnd pause og åpnet igjen. Må si jeg synes visningstallene er utrolig lave. 2 visninger på et døgn, 7-12 på de som har ligget på lister... Vi får se om det blir noe julesalg!
Jeg har fått tilbakemelding fra kunde som prøver å handle i min butikk, hun kommer ikke lengre enn til betaling før det kommer krøll slik at hun ikke får gjennomført kjøpet. Jeg ba henne prøve igjen dagen etter, men kunden fikk det samme problemet. Jeg har sendt feilmeldingen til Epla, men får ikke svar. Har nå fått opplyst at det samme har skjedd i andre butikker. Det er ikke rart om salget går ned når det kunden ikke kommer igjennom på betaling. Min kunde tok kontak med meg, men det kan være utrolig mange som bare gir opp. Veldig veldig trist...
Et lite hjertesukk fra meg: Hvis flere er som meg (?) forklarer det noe om lavere visningstall, ja.
Før pleide jeg å gå inn på de forskjellige sidene og butikkene og fordrive tiden med å "titte litt".... og så falt jeg plutselig for fristelsen til å kjøpe noe jeg likte, selv om jeg EGENTLIG ikke skulle kjøpe noe som helst. (Som å bare rusle rundt i et stort kjøpesenter med penger i lomma. Jeg savnet også den gang muligheten for "random" søking etter f.eks. side 432 i siste innlagte og jeg gadd jo ikke lete bakover så mange sider, men jeg kunne "bla" i butikklista.
Nå er jeg bare en sjelden gang inne på forsida og titter, for det gir meg bare den samme følelsen som å "se gjennom reklamen" jeg får i posten.
Jo da - mye er fint, men gleden ved å bare fordrive tiden med å surfe og titte er borte med alt dette nye som er fint å se på, men det gir meg ingen valgmuligheter.
... jeg hadde gleden av å se på produkter som lå til salgs, selv om det ikke var riktig vinkel, riktig lyssetting på fotografiet osv.
.... ja, jeg VET at jeg kan gå inn på bloggen og bla meg helt nederst og finne link til den gamle butikkoversikten. Det hender jeg gjør det, men det er såpass tungvint at "glemmer det" mellom hver gang.
Der satte du ord på det jeg har følt men ikke helt har klart å sette fingeren på. Har det akkurat på samme måten. Jeg savner også muligheten til å hoppe langer bakover på sider for å slippe å bla og bla og bla. spesielt når jeg vil lage lister er dette viktig. Jeg merket en markant nedgang i antall visningstall og også salg da Epla ble ny og har fått meldinger fra mange andre som forteller om det samme. Håper Epla vil ta dette på alvor og forsøke å gjøre noe med det.
Ja, er det ikke salgene våre de tjener penger på da? Bør prioriteres!
Epla tar ingen ting av det vi sier "på alvor". Har dere enda ikke merket det? De bare kjører på...
Hm, dette høres jo ikke spesielt supert ut, rent generelt. Har ikke tatt meg bryet med å sjekke hvordan det var da jeg var mest aktiv for et par år siden sammenlignet med nå, og tror jeg bare lar det være.. :-) Enig i at det var lettere å surfe på epla tidligere, det ligger veldig mye fint ute fra butikker som ikke legger ut varer så ofte, men det er litt vanskeligere å "snuble over" dem etter at det ble lagt om. Mulig det er en vanesak også, skal prøve å tenke positivt :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.