Hei, bare lurer på om dere får solgt litt her inne?? Eventuelle tips og triks?
Hei, bare lurer på om dere får solgt litt her inne?? Eventuelle tips og triks?
Mitt salg på Epla er halvert, sammenlikna med samme periode i fjor, og dette gjelder for mange (alle?). Det har aldri vært så stille på Epla som nå. Det pleier jo å være litt stille på sommeren, men det er en markant nedgang i salget sammenlikna med tidligere somre.
Beklager, her var det ikke mange tips og triks å spore ;-)
Jeg har hatt en litt treg start her på epla, og jeg vet at det er fordi jeg har dyre produkter. Men jeg vil kjøre min stil uten å endre på noe. Og jeg har doblet salget sammenlignet med i fjor. Selger fortsatt mest utenfor epla. Eneste tips jeg har er å gi god service, da får du et godt rykte + flere kunder, det andre er tålmodighet. Det tar tid å bygge opp et nettverk.
Salget mitt har gått ned med flere hundre prosent siden i fjor. Men regner med at det skyldes at samme kundemasse har mange flere butikker å velge i mellom. Krysser fingrene for at det tar seg opp i desember! :)
Jeg har solgt 4 ting på 2 uker så jeg er fornøyd og jeg har jo nettopp startet butikken min Engleslepp. :)
Salget har vært tregere denne høsten enn i fjor på samme tid. Merker det også på visningstallene, som er mye lavere enn før. Det er slik det er; det går opp for noen og ned for andre. Rolige perioder har alle som selger, men alle har ikke det like rolig samtidig :-)
Besøkstallene har stupt etter det nye systemet. Antall salg har gått ned, men beløpene har vært høyere.
Jeg har vært ute av drift en stund, kom tilbake for 2-3 uker siden. Dere som har vært her lenge, hvordan syns dere det er i forhold til for et par år siden?
På det jevne.Til tross for innarbeidet Eplakonsept og større mulighet for markedsføring via Aller... det burde vel vært mer stigning. Spesielt besøskstallene sank som en stein med ombyggingen, og det tar nok eviglenge å få opp igjen.
Har fått inntrykk av at det har vært litt uro og innkjøringsproblemer (-utfordringer :-)) i den forbindelse, ja. Får håpe det går seg til.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.