Jeg er vel ikke den som har handlet mest her på Epla, men en ca 10 kjøp har det blitt og det er fra forskjellige selgere. jeg har bare gode erfaringer. Har fått e-post fra selgerne nesten umiddelbart etter kjøp og varene hjem innen kort tid.
Jeg er vel ikke den som har handlet mest her på Epla, men en ca 10 kjøp har det blitt og det er fra forskjellige selgere. jeg har bare gode erfaringer. Har fått e-post fra selgerne nesten umiddelbart etter kjøp og varene hjem innen kort tid.
Ja dette var spenstige meninger. Sier meg enig med både Vigdis og Ingrid. Har selv bare positive erfaringer med å handle her inne og jeg sender heller ikke varer uten forhåndsbetaling - noe som kun er aktuelt en sjelden gang da jeg foretrekker paypal. Heller tape et salg eller to.
Hvor lenge skal man vente med å ta kontakt med de i adm her. Når man ikke hører et eneste ord fra selger. Har fått fra 3 andre bestilt samme dag og dagen etter. En med privat oppgjør. Kom samme dag. De andre med pay pal. Jeg valgte privat oppgjør. Men jeg har ikke. Hørt et ord og har og sendt e-post og bedt om konto nr for å få betalt men får bare ikke svar. Får dere ordre samtidig som jeg bestiller? Får høre med noen andre om noen kan lage kokus såper til meg siden jeg gir opp dette kjøpet her. Har opplevd det nok nå at jeg ikke hører mer. Nærmer seg 10 ganger nå. Håper at jeg slipperr å oppleve det mer.
Når du bestiller en vare får vi ordrebekreftelse med en gang. Jeg sender alltid en melding til kunden samme dag med takk for salget og opplyser om når varen blir sendt (som regel første arbeidsdag etter mottatt ordre). Når du ikke har hørt fra selger etter en uke mener jeg det er på tide å kontakte adm. Godt du ikke har betalt varen i dette tilfelle. Det kan jo hende at det er en feil et sted - jeg vet folk her inne har opplevet å ikke motta ordren. Om det er tilfelle vil jo adm. kunne hjelpe. Om det ikke er tilfelle og vi har med en useriøs selger å gjøre bør adm. gjøres ommmerksom på denne butikken.
Det er alltid synd med en "rasende" eller en misfornøyd kunde, men slikt vil nok kunne skje. Jeg har ikke selv handlet veldig mye på Epla, men litt er det blitt. Jeg har alltid valgt privat oppgjør. Jeg har bare positive opplevelser med de jeg har handlet fra. Tilbakemelding med kontonummer kom med en gang, jeg betalte med en gang og varene kom med en gang.
Hei! Dette handler jo egentlig om at kunden og butikkeieren skal være trygge begge to. Jeg har valgt denne løsningen: Oppgjør med PayPal - da vet jeg at jeg får pengene. Og PayPal kan du også bruke uten å ha konto der (et slags gjeste-program de har
Jeg sender en mail til kunden om at bestillingen er mottatt og at jeg sender den i morgen e.l. Hvis det er en vare som skal lages på bestilling skriver jeg det og' i mailen og gjenntar det som stod i produktbeskrivelsen om hvor lang tid det tar. Da håper jeg at kunden blir trygg.
Jeg skriver også om returrett på Epla er det 10 dager etter mottatt vare, så vidt jeg husker. Igjen for å gjøre kunden trygg. Når varen er ferdig pakket sender jeg en mail til om at jeg sender den av gårde. Dette kan virke litt masete, men da vet jeg at kunden får det med seg, og kan begynne å kikke i postkassen.
Det jeg kanskje savner mest på i butikken Epla er et sted der jeg kunne skrive litt mer om hvordan jeg sender ut varer ol
Jeg også sender mail så snart jeg ser en bestilling har kommet inn. Jeg takker for bestillingen og forteller når jeg sender varene.
Jeg sender med angrefristskjema, og angrefristen på netthandle er 14 dager når man sender med skjema.
Jeg sender ikke nå mail når varen er sendt siden jeg allerede bekreftet det i første mail.
Har aldri fått tilbakemelding fra noen om at de har vært usikre, tvert imot :)
Privat oppgjør kutta jeg ut etter x antall som ikke gjorde opp for seg. Om noen ikke har paypal og virkelig vil handle hos meg tar de kontakt, og vi ordner privat oppgjør.
Mariesi, du kan jo skrive alt dette i "om denne butikken" :-)
Jeg syns det er utrolig sjelden det er bråk med kunder her inne... de få som har småbråket har vært veldig små ordre, og antakelig er det helt unge mennesker som virker relativt urutinerte.
Noen ganger må man tåle at det tar noen dager å svare på mail i høytider og ferier ... for mange reiser bort nå i jula f.eks - og glemmer at de skal ha en tilbakemelding.
Lag en standard melding og ha liggende i mailen, med salgsbetingelsene dine, om de ikke vil betale før de får varen. Postoppkrav er håpløst, en av tre kommer i retur uavhentet, og det er fjernet! Jeg sender KUN til kjente og faste kunder uten forhåndsbetaling.
Jeg vil betale derfor har jeg sendt melding til selgeren men hører ikke et eneste ord. Det har jeg opplevd så mange ganget. En butikk stengte epla. Med flere hundre vare i butikken. Ingen fikk svar fra henne. I kke meg og ikke epla. Dette valgte epla sjøl å gjøre. Noen har svart med en gang epla sender melding til dem. Da har jeg ikke fått svar på flere uker. Flere har skrevet at de ikke har fått noe ordre bekreftelse fra epla og ikke vist at jeg har kjøpt noe i butikken dems. Det har hendt flere ganger og da har de skrevet at de. Må følge bedre med om det er noen salg. Så da får vist ikke selgerne hver gang beskjed at de noen har lagt inn et salg. Jeg gir opp det kjøpet orker ikke å styre mer. Får se om. Jeg får tak i av en annen selger.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.