Ser av listene at noen har produkter bare fra egen butikk.Trodde vi måtte ha fra forskjellige butikker på listene.Har jeg misforstått?
Ser av listene at noen har produkter bare fra egen butikk.Trodde vi måtte ha fra forskjellige butikker på listene.Har jeg misforstått?
Det trodde jeg også, og det står vitterlig i venstre kant når vi lager lister, men det er mye jeg ikke kan så kanskje har jeg òg misforstått.
Ja - listelaging er gøy og man finner mange skatter på den måten.
Det er ikke forbudt å lage lister med bare dine ting men de blir ikke vurdert som forsidelister og det er nesten ingen som gjør det. Mye av moroa består jo i å finne nye lekre saker og selvfølgelig også å få vist frem noe fra egen butikk. Jeg tar ofte utgangspunkt i noe jeg faller i staver over bare må lage en liste på.
Det er bare lister som sendes inn som forsideforslag som det er regler for. Mange lager lister til andre formål, for å dele med venner f. eks. Da kan du lage lister akkurat som du vil.
Takk for greie svar.
Nå har jeg laget liste, huket av for håndlaget, jeg har 24 produkter men den vises ikke som siste produktliste. Hva gjør jeg feil ????
OOOOPPS, Nå er den der ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.