Mener forsiden. Altså den som alle ser en dag eller så;-)
Mener forsiden. Altså den som alle ser en dag eller så;-)
Det er ikke den vi snakker om søte du, vi snakker om siste produktliste, banneren nede på siden :) Den du snakker om, forelskelsene, den er det epladamene som velger ut etter forslag de får inn.
Hvis man går inn på "siste produktlister" og så klikker seg inn på noen av de eldste sidene, så er det mange lister der som har færre enn 16 produkter, men de er likevel synlige.
Når jeg lager lister som forslag til Eplas førsteside, lager jeg listene på samme måte som alle andre lister. Jeg passer på å huke av for «offentlig» og velger avdeling. Da er min liste automatisk med som et forslag til førsteside. Jeg sender ikke melding med link til Epladamene i tillegg. Disse listene legger seg også under «siste produktlister». Noen av dem har blitt valgt ut til førstesiden (stor stas!) . Under «siste produktlister» får da disse listene blå overskrift, dvs. både tittelen på listen og navnet på den som har laget den står med blå skrift. Jeg har tolket det slik at alle lister som har fått slik blå overskrift er offentliggjort et eller annet sted, som førsteside, i reklame for Epla e.l.
Bare noe jeg antar, godt mulig jeg tar feil…
Rannveig, nå ble jeg forvirret :/
På min dialekt betyr "å huke av" : Å ta bort. Men er det det du mener ?
Silje, da var det slik jeg trodde :-)
Men man må ikke sende inn lister til Epla-damene? Plukker ikke de ut listene til forsiden etter hvert som listene hakes ut som "offentlig"?
Strikk og slikt: Jeg formulerte meg kanskje litt rart :) Jeg mente i alle fall å gjøre listen offentlig.
Man sender ikke inn lister til noen. Lag en liste med minst 20 produkter - kryss av for offentlig og håndlaget og den vises i den lille rubrikken. Er man heldig blir den valgt ut en eller annen gang til forsideliste. Lager du en liste med 16 produkter vil den også vises i den lille rubrikken, men vil ikke bli valgt ut til forsideliste. Om du ønsker at listen din skal bli valgt ut før eller senere er det lurt og passe på og oppdatere den, det hender at noe blir solgt og at listen din dermed er i minus - altså ikke lenger 20 produkter. Da bør du legge til noe nytt.
Rannveig, da har vi fått klarhet i det.Tusen takk:)
Jeg lærer stadig mer og mer om hvoe mye jeg ikke kan! Dette var mer enn lærerikt. Laget en liste i dag og forbauses stadig over hvor lett det er å falle i staver over flotte ting. Listelaging blir nok en favoritt etterhvert.
Jeg lærer stadig mer og mer om hvor mye jeg ikke kan! Dette var mer enn lærerikt. Laget en liste i dag og forbauses stadig over hvor lett det er å falle i staver over flotte ting. Listelaging blir nok en favoritt etterhvert.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.