Ja, den har jeg oppdaget! Havner alt fra alle sider man følger, mon tro? Så jo det der om at du må trykke noe spesielt på de du ønsker å følge 100%, hvis ikke vil ikke alt vises..
Kunne gjerne tenke meg å se statistikk ja!
Ja, den har jeg oppdaget! Havner alt fra alle sider man følger, mon tro? Så jo det der om at du må trykke noe spesielt på de du ønsker å følge 100%, hvis ikke vil ikke alt vises..
Kunne gjerne tenke meg å se statistikk ja!
Nei, de sidene vi er jevnlig innpå havner der. Og man får ikke sortere hvordan man vil se.... de andre ligger godt gjemt med å trykke på alle sider man liker.
Jeg var en av de heldige som fikk butikken min delt av Lise og nå skal jeg fortsette den gode trenden og dele en butikk på facebook! :o) Tusen takk til Trollsmeden :)
Så har du veldig flotte produkter også, Jeanette! ;)
Jeg har delt flere ganger og kommer til å dele flere. Ikke hver dag og slett ikke bare ukjente butikker. Jeg deler når jeg henrykkes over noe - stort eller smått - kan jeg ikke kjøpe det så vil jeg i allefall dele det med noen.
Tusen takk "Creative" veldig koselig å høre!:o) Falt pladask for kjede du har i butikken din med vintage perler:) Jeg deler rett som det er andre butikker på facebook, og ikke bare i sammenheng med denne oppfordringen:)
Takk for det ;) Digger det selv!
Del det man liker - synes jeg!
pssst.... jeg går og drømmer om en kimmelineside på facebook! Jeg lever i håpet, og kanskje eeeeen dag......
Det gjør jeg også. Jeg forsøkte på oppfordring for en stund siden - og ble stående bom fast i .. husker ikke engang hva det var. Tenker iblandt p å be om hjelp av svigersønnen men har ventet litt da de har vært veldig opptatt med huskjøp og barnefødsel . Tror tiden er inne nå og skal nok gjøre et nytt forsøk. Forøvrig - takk for interressen Silje.
Det er utrolig enkelt å lage en side på Facebook for dem som ikke har. Oppe til høyre står det Lag side.. når du er på en annen side. Så velger du hvilken type, og skriver inn info. Og den trenger ikke publiseres før du føler du er klar.
Logo, toppbilde, og bildekataloger som normalt. Velge mellom å være seg selv eller Sida - man skifter (men de har fjernet alle vennene og muligheten til å sende meldinger til dem når man er sida) Omtrent like enkelt som å lage en profil, men finn noen filer og sider på nettet som sier hva som er lov og ikke lov... For det som er vanskelig er å få fatt i Likere.... siden vi ikke har lov å holde på med de morsomme utdelingene av premier, konkurranser, like-tellekonkurranser osv lengre! Vi har faktisk ikke lov å sende en privat melding om at noen har vunnet engang. Så alt må kjøres fra blogg eller nettside eller en aplikasjon.
Men å DELE hverandre er fremdeles lov! Selv om vi ikke har den samme dekningen som før uten å betale...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.