God ide, har delt litt innimellom, men skal bli flinkere, er jo såå mye fint her inne på Epla:o)
God ide, har delt litt innimellom, men skal bli flinkere, er jo såå mye fint her inne på Epla:o)
Drysset broderte snøkrystaller utover Facebook..
Egentlig er det veldig viktig å tenke etter hvordan dette virker... Facebook er jo ikke gratis lengre om man vil være skikkelig synlig for alle som LIKER.
Nå etter oktober viser jo Facebook bare 15% av alle poster dersom man ikke betaler for dem fra sidene sine. Så jo flere som poster hverandre, jo større blir dekningen.
Hver gang noen trykker liker eller deler ser NOEN andre det, så da øker prosenten pr postering.. gratis!
Nå har jeg delt for meg en HELT ukjent butikk med nydelige fotografier i TRE forskjellige Sider på Epla. Og senere idag skal jeg finne en annen, og dele.....
Har begynt å dele en ting fra Epla hver dag på Facebook-siden min jeg. Helst litt ukjente butikker som ikke har hatt så mange salg, men helst ting som jeg selv synes er pene. Håper det funker litt!
Det er supert Creative Catastophe! Og enda bedre at du sier det her! - Kanskje 3-400 av oss deler en butikk jevnlig - men sier det ikke høyt. OM vi sier det her... kanskje vi INSPIRERER de 7500 andre som aldri gjør det til å gjøre det! TENK hvor mye trafikk vi kan lage på Epla?
Jeg skal si litt hvorfor vi skal gjøre det... (sa hun med 21 år i reklame)
Det er billig å selge på Epla. En av grunnene er at Epla ikke bruker penger på å annonsere for oss og selge oss. Vi betaler for serverleie, programvare, driften av Eplas kostnader og teknikken til å holde det igang. Det er lønna til Epladamene. De bruker de gratiskanalene de kan, som blader og blogger og omtale.
Epla er et IKKEFYSISK kjøpesenter. ALLE som er med i et KJØPESENTER betaler dyrt for å være med i FELLES reklameaviser og annonser. VI betaler ikke for slikt. Ikke fem øre!
Men den beste ressursen vi har, er OSS SELV! Dersom vi trekker mennesker til døra til Epla, er det, akkurat som et kjøpesenter, HELT vilkårlig hvem de handler hos! Bare se hvor mange biler det står utenfor!
DERFOR skal vi dele de ukjente. Det er IKKE konkurranse slik enkelte tror, for noen liker mora og noen liker datra.
OM la oss si.. 4000 av oss (halvparten av butikkene..) delte en eller to linker om dagen og deler Epla i bloggene sine, ville vi rekke flere ganger Norges befolkning ppå Facebook daglig, i følge sidelikere med venner. Vi rekker 15%!
DA skjønner dere hvor viktig det er å dele. OG det er GRATIS! Så DEL ukjente, og si det her!
Vi er bare så flinke!
Veldig enig med deg, Lise!
Ja, jeg synes det er et veldig fint tiltak. Jeg liker å tenke på at vi på denne måten skaper gjenkjenning for Epla sin del også, i tillegg til å finne masse fine produkter som kanskje ikke er kommet så godt frem i mylderet som har blitt på Epla.
Vi er mange butikker, og mange mennesker her, mange veldig, veldig flinke også, så det blir fort mange om beinet.
Liker å glede noen jeg deler et produkt for, samtidig som man gjør Epla en tjeneste.
Er det ikke flott?
:) Me two! three, four, five, 7500
Gjør det allerede :)
Så flott! Jeg ser allerede mange flere som deler på Facebook!
Har dere oppdaget det lille orange flaggete i venstre spalte når dere trykker HJEM? Oppdateringer for sider.... der er mye vi har mista!
Husk å dele hver dag da! (og si gjerne fra til den dere har delt..)
Hadde vært morsomt om Epla-damene ville sladre litt til oss om hva statistikken deres sier om trafikk-kilde...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.