Hadde litt flere visningstall, men ingen salg :p Så jeg tror ikke jeg kommer til å bruke penger på en uke med profilering igjen....
Hadde litt flere visningstall, men ingen salg :p Så jeg tror ikke jeg kommer til å bruke penger på en uke med profilering igjen....
Mine visningstall gikk også ned etter at Epla var nede denne uken.
Synes det har like stor effekt på visningstallene og relansere en gang i blant.
Jeg har for noen dager siden sendt en mail til epla-damene og bedt om/ønsket at bildene på profilerte butikker blir i samme str som listene osv som viser på forsiden. Synes det er rart at det vi betaler for skal være mindre synlige i str enn lister som er gratis-reklame? Har forøvrig ikke fått svar enda...
Visningstallene gikk ned hos meg i forrige uke. Noen produkt gikk ned i null og jeg vet ikke om de er riktige nå heller. Har hatt noen salg, men syntes det var rart at visningstall stod i 0 samtidig som jeg fikk mail med forespørsel ang. samme produkt. Personen må jo ha klikket inn på dette produktet for å lese/se flere bilder siden dette var interessant. Jeg tror kansje tiden nå for julemarked rundt om i landet gjør at mange venter med kjøp på Epla for å se om de finner rimelige presanger på markedene. Kunne det være mulig å få til et Epla julemarked her inne. Lage julemarked lister i fleng????
Visningstallene har en tendens til å leve sitt eget liv innimellom så du har sikkert hatt visninger på produktet ditt. Er nok telleren som hikker :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.