Da har jeg profilert meg for første gang.Spørsmålet er ,om dere har merket forskjell på visningstallene og har noen av dere fått salg på grunn av dette?
Da har jeg profilert meg for første gang.Spørsmålet er ,om dere har merket forskjell på visningstallene og har noen av dere fått salg på grunn av dette?
Salget mitt pleide å øke litt etter profileringen de gangene jeg har hatt det.
Jeg hadde profilering en gang for lenge siden. Noen flere visningstall, men ikke noen salg. Lykke til! :)
Vi hadde profilering for en tid tilbake.Da var det ikke så mange butikker samtidig.Derfor var vi ofte på forsiden.Flere seere,men ikke merkbart økning i salg.
Sier akkurat det samme som de fleste andre her: Flere visninger, men ikke bedre salg. Men kanskje flere oppdaget butikken min?!!!
Samme som de over her også:) Men det er sikkert mye lurere nå før jul :)
Takk for svar.Fikk faktisk 1 salg igår etter jeg profilerte meg:-)Ja Lene håper du har rett,har ikke hatt det helt store salget her på Epla,men så gøy som det er når det tikker inn et salg:-)
Har ikke merket noe på visningstallene, men har hatt noen salg ette at jeg begynte å profilere meg. :)
Jeg vet ikke om en kan stole på visningstallene, hos meg har de gått ned med to tre visninger på enkelte varer.
Nei visningstallene har hatt hikke igjen for noen dager siden. Alle mine produkter ble satt ned til runde tall. Har heller ikke merket noe økt trafikk etter profileringen - hvis visningstallene stemmer igjen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.