Jeg har solgt greit nå i høst, men det er veldig stille nå i november i forhold til sist år. Å det er veldig lite visninger på produktene. Mulig det er fordi det er så mange flere butikker her inne så man drukner?
Jeg har solgt greit nå i høst, men det er veldig stille nå i november i forhold til sist år. Å det er veldig lite visninger på produktene. Mulig det er fordi det er så mange flere butikker her inne så man drukner?
Samme her . Oktober var for oss en god måned, vi har ikke så veldig mange salg. Og ble optimistiske :) Men så stoppa det helt opp.....Litt rart når det nærmer seg jul.
Jeg er godt fornøyd med både Epla, antall salg og antall visninger. Jeg synes å merke at aktiviteten har begynt å ta seg opp slik det gjorde i fjor på denne tiden også.
Enig med Blåbær og Ugleloftet her, jeg :-) Jeg har hatt bedre salg nå de siste ukene enn noen gang tidligere :-)
Tror mye ligger i egen markedsføring, bilder etc som Blåbær sier mye om!
Jeg selger jo i en annen kategori en de fleste andre av dere her. Men jeg føler at jeg har mye mindre visninger på mine plagg en jeg hadde i begynnelsen. Det er liksom som at det bare forsvinner litt mer nå i mengden... Eller kanskje det bare føles sånn?
Eller kanskje håndlaget og gjennbrukstrenden har peaket og at det ikke er like populært som da Epla var nytt?
Sara Christine: Ja det kan godt hende det... Jeg blir jo selv lei av å bla gjennom det som selges der pga av alt det "rare" som legges inn.
Glem svaret mitt, jeg leste Sara sin feil. Og svarte på noe helt annet....
Slike tråder som dette syns jeg virker destruktivt på motivasjonen og humøret. Ikke at man ikke skal få lov å blåse ut, jeg bare nevner min reaksjon (og sikkert mange andre butikkeieres).
Det er frivillig å ha butikk på epla.
Enig med deg Ingrid :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.