Tusen takk for hjelpen, Jeanette. Det er ikke samme butikken, men det gjør ingenting sålenge jeg får fatt i det jeg vil ha :)
Tusen takk for hjelpen, Jeanette. Det er ikke samme butikken, men det gjør ingenting sålenge jeg får fatt i det jeg vil ha :)
Bare hyggelig det!:o)
Jeg også prøver å lage lister når jeg har tid for å "gi litt tilbake" som det sies her :) Det var sånn det begynte.
Det er veldig koselig å herje rundt på epla når man setter seg ned med litt tid. Ofte starter jeg med ett tema, og det skifter gjerne til noe annet underveis :)
Jeg hadde litt prestasjonsangst i begynnelsen, fordi det er så mange som lager virkelig flotte lister, men det ga seg heldigvis. Nå er det bare kos :)
Linda- du kan gå inn på "Dine kjøp" under "Min side"- der finnes historikken over alle kjøp du har foretatt. Finner du ut av det- gi gjerne beskjed om hvilken butikk det var- jeg har nemlig to katter som hadde satt pris på en sånn leike! :o)
"Andre hjelper andre".... jeg har ofte tenkt på at jeg ser ting som matcher mine. F.eks har jeg sett veldig fine pulsvarmere som hadde vært utrolig fine til tunikaen i min butikk. Er det greit å linke til disse da? Må man spørre i hvert tilfelle og vente på svar? "Som tilbehør kan jeg anbefale disse, osv...." Eller andres brosjer til mine sjal osv osv
Jeg hadde bare satt pris på det, jeg. Det er jo flott reklame, så kan ikke forestille meg at noen skulle ha innvendiger mot det.... :o)
Nei, jeg vil jo tro det er en bra ting, kanskje det kan bli en kultur her inne av det og?
Det høres ut som en kjempefin ide.
Jeg synes det er flott at vi hjelper hverandre. For snart 2 år siden begynte jeg å lage disse. I teksten skriver jeg hvor jeg har kjøpt de vakre blomstene. Om Cathy har merket effekt av dette vet jeg ikke, men jeg synes det er fint å fortelle, reklamere, om dette.
Jeg husker vi diskuterte dette med å vise andres bilder/produkter på blogger osv, her på forumet, og det var av allmenn oppfatning at det var helt greit så lenge man linket til enten produktet eller butikken.
Det er jo bare hyggelig å kunne hjelpe hverandre på den måten også :) Reklamering kan man ikke få nok av!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.