Hehe Elisa, det er godt å høre at det ikke bare er meg :-)
Hehe Elisa, det er godt å høre at det ikke bare er meg :-)
Jeg lagde litt lister før, men det tar utrolig mye tid ja! Nå blir det bare hvis jeg føler jeg kan sette meg ned med det "på fritida" ;-)
Jeg elsker å lage lister. De siste dagene har jeg lagt litt bånd på meg - er redd det blir oppfattet som en slags spamming når jeg lager lister annenhver dag. Har prøvd å temme meg selv men det dukker stadig opp noe som inspirerer til en ny liste. Det er jo også en måte å markedsføre meg selv på. Jeg bruker endel tid på det men samler litt over tid også til fremtidige lister. Bruker også endel tid på å vedlikeholde gamle lister - de hender jo de dukker opp på forsiden -noen ganger (som med den siste) litt hulter til bulter og jeg gremmes.
Jeg har også kjempelyst til å lage lister, men for meg virker det så tidkrevende og vanskelig. Sånn føles det jo med alt man ikke kan :)
Det er jo så vanvittig gøy å få være med på andres lister, så det er helt klart på høy tid å å bidra litt selv også. Skal ta meg sjøl i nakken!
Jeg satt her for noen dager siden og så et lekkert filtet sjal i skjøne farger på forsiden. Hadde aldri sett butikken før og listegribben trykket øyeblikkelig liker - fint utgangspunkt for en liste. To min etter slo "fornuften" inn og sa "det er snart jul - kjøp det før noen andre gjør det". Det ble ingen liste av det, men i går kom skjerfet i posten og det er nyyydelig. Gleder meg til å gi det til min datter til jul. Nå har det blitt fire Epla-julegaver og har planer om et par til. Oppdager veldig mye flott når jeg lager lister og ser ting på en litt annen måte når det finner sin plass på listene.
Jeg liker også å lage lister, og liker å se igjennom andre sine lister. Jeg har oppdaget mange nye butikker på denne måten, butikker som jeg kanskje ikke hadde oppdaget, hvis det ikke var for disse listene!
Til Kim - jeg har aldri oppfattet dine lister som en slags spamming, jeg har stor glede av listene dine, de er superlekre! -
Det tok lang tid før jeg turte å lage lister - trodde det var så vanskelig. Men etter at jeg hadde laga min første, så har jeg nesten hatt "dilla". Det er jo så morsomt å lete blant alle de flotte produktene, og sette sammen til fine lister. Og jeg blir like glad hver gang ett av mine produkter kommer med, derfor prøver jeg også å ta med butikker som sjelden er på listene.
I den siste tida har jeg faktisk vurdert å stenge butikken, siden salget er så dårlig. Men nå har jeg kommet med på flere lister, og plutselig fikk jeg solgt 5 varer i går. Så jeg er ikke i tvil om at disse listene hjelper på salget. Jeg fortsetter nok ei stund til, og som flere her, oppfordrer jeg til listelaging. God (og gratis) reklame for oss selv og våre Epla-kollegaer:)
Helt enig med dere - det er en kjempefin drahjelp vi kan gi både oss selv og ikke minst hverandre.
Og Kim; du er skikkelig god på dette, listene dine er alltid vakre og avstemte. Når det kommer en liste fra deg, vet jeg at det er mye fint. Så bare stå på :))
Helt enig. Det er mye lekre lister, og Kim, du spammer ikke i det heletatt. Dere som er flinke til å lage lister må ta til dere skryt, for det re dere som lager variasjon på forsiden av epla :)
Til dere som tenker at det er tidkrevende og vanskelig å lage lister, det er ikke værre enn det dere gjør det til selv. Som nevnt tidligere, noen lister lager jeg kun for å promotere meg og andre, og da legger jeg ikke sjela i det.
Da tar det heller ikke lagt til å lage en liste.
Søk på ett tema eller en farve så kommer du raskt igang :)
Moro at du kjøpte det produktet Kim, å lage lister kan fort friste til kjøp ja, hehe
Jeg har laget noen lister, men ser jo nå at jeg har lest ett ord for mye når det gjelder antall produkter i en forside-liste. Har trodd det sto minst 20, så alle listene mine har innehold over 2o.
Synes det er artig å se hva andre setter sammen, og er imponert over det.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.