Jeg tror nok dere som velger å ha Privat Oppgjør må regne med at det både kan ta lang tid å få inn betaling + at endel ombestemmer seg og er dårlige med kommunikasjon. Jeg beundrer tålmodigheten!
Men om det bare blir mas så velg kun PayPal. Tror ikke Liv-Helen mister 1 av 5 salg av den grunn, ikke undervurder kundens IQ ;-). Oppgrader PayPalen deres til Premium, så kan kundene betale uten å registrere PayPal-konto, kun taste inn VISA-nummeret sitt og kodene på kortet. Som kjøper syns jeg det går både raskere og enklere enn å logge seg inn i nettbanken og taste inn kontonummer, beløp osv, + at betalingen allerede er inne når du får mail om salg på Epla. Begynner å bli lei av å lese om sure selgere, ta nå heller vekk det alternativet :-)
Og faktisk, en gang jeg handlet på epla hvor det ikke var PayPal-mulighet tok det meg flere dager før jeg orket å gå inn i nettbanken, haha, spot on! Og jeg sitter timesvis foran dataen hver eneste dag, med nettbankbrikken i nærmeste skuff, aner ikke hvorfor men det er tydeligvis en dørstokkmil :-)