Fantastisk engasjement blandt dere damer!! Mange av tingene du foreslår, Siw tror jeg vi bare må sette i gang med selv. For om jeg har forstått det rett har ikke epladamene kapasitet. Og nå er de jo akkurat ferdig med juleboka og stikker sikkert nesa langt nedi sommerboka.
Jeg er gjerne med å står på Blå! Flyers om epla skal jeg jommen meg ta med på marked. Og hvis folk skjønner konseptet skjønner de jo også at det ikke er alles feil om en butikk ikke gjør en skikkelig jobb.
Nå skal det jo sies at Epla gjør endel. De har jo hatt samarbeid med IKEA, God Morgen Norge, laget bok ol. Men vi er så mange som skal synes, og med oss på laget kunne de gjort enda mer.
Jeg er forsatt veldig på tanken med teams. Tenker da type 5-10 personer som samarbeider om å promotere seg og selge mer. Trenger ikke nødvendigvis å bo på samme kant av landet en gang, men om de gjør det kan de jo "teame" opp på utsiden også. Bare usikker på hvordan dette med teams kan la seg gjøre på "utsiden" av epla. Kan jo liksom ikke opprette et eplateam på etsy heller.