Der sa du noe Adorable...den tanken har ikke slått meg eller...
Tror lett folk kan tenke som Siri sier. At det er et felles Epla, istedenfor at det består av flere småbutikker.
Nå vet jeg at Epla har vært flere ganger på God morgen Norge, og det er jo kjempeflott reklame. Antar at de kanskje skal ha noe liknende i år også. På Eplamarkedet ifjor, fikk vi som stod der med oss så mange flyere vi ville hvor det stod kort om Epla. På denne måten kunne vi være med å reklamere. Kanskje det er mulig å sende oss på pdf, hvis flere vil være med å spre den informasjonen? Blir vanskelig for Eplaadm å reklamere for dette alene. Jeg tenker i alle fall og ta med meg de flyersene jeg har igjen fra Epla når jeg skal stå på marked. Kanskje flere gjør det. Ifjor hadde jeg i tillegg med meg Eplaboken som flere stoppet opp og bladde nyskjerrig i. Kanskje stå på markeder å selge den??
Nå tenker jeg litt høyt her...Kanskje det hadde vær mulig at en gruppe fra Epla (ikke de samme hver gang) representerte Epla på store markeder. Epla betaler avgiften (eller det kan kanskje diskuteres) for å stå der, mot at vi/dere selger våre produkter samtidig som vi har med oss maaaase brosjyrer/flyers som vi deler ut?
Veldig enig i at hvis vi samarbeider så er det lettere å få ordet ut. Hvilke fora tenker dere er aktuelle utenom håndarbeidsmarkeder? En fast stand på Blå i Oslo en gang i mnd, med kjempebanner over som det står Epla på og folk bytter på å stå der. Epla er et merkenavn som vi kan vinne på å bruke. Gjøre tilsvarende stunt i andre byer hvis det finnes liknende markeder. For de som ikke vet det er Blå et marked som er åpent hver søndag hele året (lørdager også i slutten av nov og hele des). Man betaler vell rundt 400 kroner for et bord. (Google Søndagsmarkedet på Blå).
Hovedpoenget mitt, er at hvis vi skal synes så må vi synes utenfor Epla. Både i den digitale verdenen som facebook, blogger, instagram osv og i den virkelige verden i tv, på markeder i blader osv. Desto flere som er med på å spre budskapet, desto mer vil vi vises. Et blad som kommer en gang i måneden fra Norsk Husflid går ut til alle medlemmene av de lokale husflidlagene. Der hadde vi nådd mange håndarbeidsinteresserte. Kan det være noe Torunn? Siw? Ida?
Jepp, dette var bare noen tanker fra meg...