Pjuh, takk Adorable - ble helt fortvilet her....
Pjuh, takk Adorable - ble helt fortvilet her....
Ulltunika, ullsokker/raggsokker, tova votter til ungene, store "pene" ullskjerf/turban (med pene mener jeg skjerf som ikke blir supersvære, men litt mer diskret)
Jeg skal følge med Marianne - lykke til med operasjonen. Det haster ikke for meg altså, jeg kan godt vente. Kikker på dem når du åpner igjen.
Tusen takk for hjelp, damer! Har flere ting, men venter på tillatelse til å selge fra forfatteren av oppskriftene. Line; Når det gjelder slik hals, så er jeg litt skeptisk til å feste ting med nål oppe i halsen. (hjelp, det kan stikke, liksom) men har du sett slike kule "snurrehalser" som du trer over hodet to ganger. Men ikke så trange at de ødelegger sveisen.
Det er ALLTID marked for tykke gode læsta! Jeg strikker slike og selger de hele året, kanksje jeg må legge noen ut for salg her...:)
Har dem på FB-sia mi her: http://www.facebook.com/groups/gretheshobbykrok/
Hmmmm, blir litt overrasket over at så mange vil ha sokker. Svigermor lager masse sokker, og gir bort til julemesser, ingen som kjøper, selv om de noen ganger setter de til 70-80 kr pr par.
Jeg har hatt med ørepynt som ingen vil ha og når jeg ikke har med ørepynt så spør mange etter det. Det blir litt som med Emil og Sockerdryckan. (litt dårlig på å stave svensk).
Siden jeg for tre måneder fikk mitt første barn er jeg veldig opphengt i barneklær og utstyr. Bestilte for litt siden en strikket ullpose til å ha i vogna som blir veldig god å ha fremover når det blir kaldere. Og i dag fikk jeg i posten en strikket vest som jeg skal gi til niesen min.
Ønsker meg nå en ulldress til babyen. En som ikke er altfor tykk. Som kan brukes på høsten og på våren når det ikke er altfor kaldt.
Jeg har sett etter strikkede ullfingerhansker, hvor det kun er strikket halveis ut på fingrene.
raggsokker og strikkede knestrømper til voksne, ensfargete. Fine å ha på når en bruker Hunter-gummistøvler som er iskalde om vinteren. Dessverre kan jeg ikke strikke sokker selv...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.