Jeg vil gjerne lære!!!! Var interessant, men jeg tror ikke helt at jeg skjønner alt, før jeg får fortsettelsen, var det jeg prøvde å få fram. Legg gjerne ut link her når fortsettelsen kommmer!
Jeg vil gjerne lære!!!! Var interessant, men jeg tror ikke helt at jeg skjønner alt, før jeg får fortsettelsen, var det jeg prøvde å få fram. Legg gjerne ut link her når fortsettelsen kommmer!
Har lyst å melde meg ut av hele epla, etter prisene gikk opp har det vært spøkelses-butikk. synd å si det.
Nei, nei, Gry du må jo ikke melde deg ut. Du har jo mange fine produkter og MANGE salg!
Det jeg tror vi alle kan ta til oss er at Epla ikke lenger er et sted der man kan legge ut produkter og så vente på et salg. Vi må gjøre en innsats selv. Som du måtte ha gjort om du stod på marked eller i en butikk for å selge produktene. Vi må stå på, pushe epla og våre produkter og ikke gi opp i roligere perioder.
Jeg tror jeg kanskje bare må være stille i kulissene og innse at kort kanskje ikke er det som selger mest og ikke er det som fenger mest?? Eller...??
Jeg vil tro det er et enormt marked for kort! Og kortene dine er kjempefine!!! Jeg solgte det på et marked for et par år siden. De var veldig populære. Mange ville bla gjennom og mange kjøpte. Særlig damer 50+. Har du prøvd å stå på marked?
Bor i en liten bygd langt oppi nord så det å stå på marked er ikke særlig aktuelt.
Jeg har ikke solgt noen kort på epla. Erfaringsmessig mye enklere når folk får ta og se på dem i virkeligheten. Tror det kan være lurt med pakker på flere kort istede for ett og ett.
Jeg har aldri kjøpt et masseprodusert kort, og fikk sjokk da jeg så på prisene i bokhandelen. 50 kr for masseprodusert? Og hva tar vi for one of a kind, håndlagde kort vi har brukt mye tid på?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.