Åhh - så bra - da ble jeg glad også :0))
Åhh - så bra - da ble jeg glad også :0))
Er med og signerer. Du kan trygt hente strikketøyet ditt å kose deg resten av kvelden :) Din butikk er lys og trivelig, med mye fint. Denne stillheten som mange føler gjelder de fleste selgere her, tror jeg, (bortsett fra hos Chris):o) Som Chris sier - is i magen - det er viktig her på Epla. Jeg har vært her i 2,5 år, så jeg har litt erfaring med de forskjellige Eplaårstidene ;)
Takk, takk Silje! Er stadig inne på butikken din og titter, mye fint! Blir spennende å se fram mot jul.
Tusen takk, hyggelig sagt av deg, det varmer godt :) Ja, det blir spennende frem mot Jul!
Strikkede produkter, som du lager, og smykker, som jeg lager, er det litt mye av her på Epla...
Tror vi bare må regne med lite salg i det mylderet det er av fine produkter. Men vi får da håpe at det tar seg opp mot jul :)
Du har fine produkter og fine bilder - ikke noe galt der :)
Takk det samme, Monome. Jeg blir sjelden tatt med på lister, men jeg nekter å "photoshoppe" alt, for jeg vil at farger og produkter skal se ekte ut. (Ops sa jeg det høyt)
Slik har jeg det også. Jeg kan ikke photoshop, så det eneste jeg gjør er å ta en hel haug med bilder og velge det bildet som gjenskaper fargene på mest riktig måte + beskjære bildene.
Men det er få visninger, ingen som blir med på lister og hele 4 salg på et år, og jeg har ikke peiling på hva jeg gjør galt.
Bare en liten ting: "(Jeg setter ikke opp aktuell portokostnad og betaler derfor en del av portoen for deg.)" Dette skjønte jeg ikke helt?
Det betyr bare at jeg spanderer faktisk en liten tier eller så av portoen, men hvis det er misvisende, er det jo ikke noe problem å fjerne det.
SogS, jeg synes du har fine og ekte bilder. Håper det går bedre mot jul i din butikk også!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.