Jeg skal også kjøpe flere julegaver her inne! Gjorde det i fjor også, til stor stas for mottakerene. Masse masse fint å få tak i på epla, samtidig som vi støtter opp om hverandre!
Jeg skal også kjøpe flere julegaver her inne! Gjorde det i fjor også, til stor stas for mottakerene. Masse masse fint å få tak i på epla, samtidig som vi støtter opp om hverandre!
Hvis noen planlegger å handle hos meg blir jeg glad om du sier ifra at du har butikk på Epla. Da spanderer jeg porto og kanskje litt til! Jeg prøver å fange opp de jeg kjenner, men har ikke oversikt over dere alle. :)
Nå, hva sier dere, har dere sikret dere noen godbiter til å legge under juletreet i år:-)? Selv har jeg fått i hus de julegavene jeg tenkte å kjøpe på Epla i år:) For en lettvindt måte å handle julegaver på!!
Jeg har også fått handlet inn noen julegaver herfra :) Veldig koselig og greit!
Jeg har ikke engang begynt på tenke på julegaver... har 3 bursdager i nærmeste familie å ta meg av først.... svett
Åhh - takk Line, da er jeg ikke alene... Her er det også flere bursdager og masse annet å ta seg av, og jeg henger etter så godt jeg kan ;0) Ja, ja, det ordner seg vel for snille jenter:0))
Jeg har så smått begynt å tenke litt på julegaver nå, men sliter litt med gaver til menn. Tenker å kjøpe det aller meste på epla eller etsy, vil helst gi bort litt unike håndlagede ting :)
Jeg har kjøpt noen og har store planer om flere. Gøy å gi vekk noe de garantert ikke har fra før.
Har kjøpt tre av årets fire julegaver på epla i år :)
Jeg henger meg på ditt valg, Line! Hvis epla-selgere ønsker å kjøpe julegaver i min butikk, skal jeg spandere portoen, jeg også! Men da må dere skrive en melding sammen med bestillingen:-) GOD JUL! (neida, altfor tidlig, selvfølgelig, - men det er jo den tida som er nå og framover som er koselig, - å forberede jula!)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.