Jeg har ikke så mange julegaver i butikken min, men julekort skal jeg lage. tror jeg skal handle julegaver på epla i år jeg også. Vi må støtte opp om hverandre skal epla overleve tror jeg :)
Jeg har ikke så mange julegaver i butikken min, men julekort skal jeg lage. tror jeg skal handle julegaver på epla i år jeg også. Vi må støtte opp om hverandre skal epla overleve tror jeg :)
Emilie: Det er selvfølgelig veldig lurt. Jeg har ikke tenkt på det før, men det skal jeg selvfølgelig gjøre heretter :o)
Trollsmed: Når man har solgt noe, Kan vi bruke en form for logo som sier noe sånt som "Takk for din støtte til....." og kanskje med litt enkel info som vi kan sende med smykket?
Kan du lage opp en fil som jeg kan printe ut og sende med?
Jeg planlegger også å kjøpe det meste av julegaver her inne!
Og prosjektet Lise skrev om er jeg også med på, og skal legge opp et smykke eller to, så snart jeg er tilbake på verkstedet. Er hjemme med sykt barn, ellers skulle jeg laget noe med en gang.
Kommer helt klart til å handle det meste av julegaver her- har allerede peilet meg inn på flere butikker. Har flere gavemottakere som er av typen "har-alt" og har funnet mye fint til disse og :-)
Ja, det er det som er så bra med Epla. Her finner man masse fint som er laget med flid og omtanke:-) Noe for de aller fleste!
Nemlig, og det unike med håndlaget. Jeg synes det er ekstra moro å gi bort en gave som er håndlaget (om det er fra meg eller andre), for jeg setter så stor pris på å få slikt selv. Derfor handler jeg bursdagsgaver og julegaver her på Epla. På toppen av det hele så synes jeg det er så herlig å slippe stresset/kavet med å surfe rundt i byen eller på et senter for å finne de aktuelle gavene. Her kan jeg med noen få tastetrykk ordne de gavene som trengs til en hver tid lykke
Jeg handlet flere julegaver her på Epla i fjor, og det kommer jeg til å gjøre i år også. Så moro å gi bort noe som ikke alle andre har, og som er håndlaget :)
Også er det jo så moro når det kommer en pakke i posten, selv om man skal gi den bort :o) Spenningen over å se produktet "live" for så å pakke den inn til noen man bryr seg om.
Ja takk til håndlagde gaver, rett i postkassen, uten stresset :o)
Jeg har laga meg ei liste over Epla- produkter jeg vil kjøpe, og gi bort i gave. Er så mye fint her inne! Håndlagde gaver er gull å få- og gull å gi!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.