Ja, det ser ut som det er lagt føringer for en ny "listetrend" her nå. Av seks nye lister så er fem egenreklame.
Ja, det ser ut som det er lagt føringer for en ny "listetrend" her nå. Av seks nye lister så er fem egenreklame.
Ja, der tok det helt av, gitt! Synes faktisk det ble mye kjedeligere å kikke på lister ...
Håper det bare er akkurat nå listene er slik :(
Må si at lista til Aggias Verden var utrolig fin da!! http://epla.no/productlists/6285/
Aggias Verden lista er bare utrolig fin og spennende. La oss inspirere av denne !! Og takk for at vi fikk være med :)
Jeg synes ikke dette var ok da denne tråden startet. Etterhvert som stadig flere mente det var ok lagde jeg et lynsalg i butikken og med en litt bad feeling la jeg det ut på liste . Det var i går kveld og allerede nå er det i ferd med å ta av. Synes som sagt ikke om det før og heller ikke nå. Det var et eksperiment fra min side for å se hva som skjedde. Kommer nok ikke til å gjøre det igjen og håper det blir en innstramming på det. Jeg ser det som en form for snikreklame - vi har jo muligheten for betalt plassering. Tror listene våre etterhvert vil drukne på samme måte som varene våre ble før vi måtte betale for å legge ut.
Er så enig med deg, kim. Jeg ønsker heller ikke å se lister som kun inneholder produkter fra en butikk. Det som er spennende med lister for meg er å oppdage nye butikker og nye produkter. Men kanskje det kunne vært litt kjekt med en egen kategori på forsiden som het "Salg". De som har salg kunne lagt varene inn der.
Huffda, jeg ser at lista jeg lagde har skapt en del furore! Det var ikke meningen, men det var for at jeg følte for å få vist frem at jeg hadde salg....Føler veldig at jeg drukner her inne på Epla, og ville bare se om det hjalp med å prøve noe ekstra; som jeg faktiskt har sett at andre har gjort før meg! Nå skal det sies at det heller kanskje virket mot sin hensikt, for jeg har ikke solgt noe....kanskje fordi mange ble så irriterte og tenkte at der skal ihvertfall IKKE handle:) nå har jeg tatt bort lista mi, og tenker at jeg skal ikke gjøre det stuntet flere ganger! Fortsetter heller å markedsføre Epla så godt jeg kan både på bloggen min og Facebook .
Hei Tonje Sara :) Tror nok vi er mange som føler at vi drukner her inne på Epla. Hvis det virkelig er 5500 butikker innpå her, som jeg leste et sted her inne, er det vanskelig å bli sett. Derfor er det utrolig viktig for oss butikkeiere at listene på forsiden skiftes ofte. Flere ganger om dagen! Men igjen er det denne markedsføringen av Epla, da.... Kan ikke huske at jeg har sett noen reklame av Epla noen sted utenom God morgen, Norge. Synes administrasjonen snart bør sette igang en reklamekampanje :)
Huff. Hva har jeg satt i gang. :( Følte egentlig at jeg var ferdig med denne, men jeg ble litt skremt av alle disse listene fra egen butikk. Men ser det har kommet mange andre flotte lister også. Vi føler vel alle at vi drukner litt her, men er vi flinke til å reklamere litt både for oss selv og andre så kanskje flere blir oppmerksom på oss. Vet ihvertfall at jeg har blitt oppmerksom på mange flotte butikker på denne måten, og jeg har begynt på julegavelisten min på ting jeg vil kjøpe i gaver av forskjellige. Kan jo bare håpe at tingene er der fremdeles når jeg skal bestille dem da. Hvis ikke finner jeg helt sikkert noe annet flott. Aggias Verden: FLOTT liste. Takk for at jeg fikk være med. :)
Skjønnet at folk føler de drukner (føler det jo selv og!), men hvordan kan man lage seg en slik liste med trykkbare linker uten å "ta opp plass" på "forsiden" da? Så lenge listen er offentlig havner den jo automatisk i "listelisten" (hvor faktisk kun seks av produktene i den nyeste listen vises på forsiden). Med mindre folk lager seg slike lister bare for å reklamere her på epla må vi kunne tåle litt av det. Jeg håper de som lager slike "egenlister" linker de rundt om på nettet. Twitter, blogg, Facebook osv osv, og at det er det som er hensikten (ellers syns jeg det er irriterende, ja! Det blir litt som å promotere seg selv her på forumet)
Jeg tenker at en løsning kunne vært at "listelisten" inneholder kun forsideforslagene? Mens private huskelister og reklamelister ikke dukker opp der. Så er alle fornøyd med regler og jantelov? ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.