Jeg skulle åpne butikken etter ferien og fikk feilmelding. Men når jeg trykker meg inn fra hovedsiden er butikken åpnet... håper de retter det snart, jeg tør heller ikke legge ut nye ting nå...
Jeg skulle åpne butikken etter ferien og fikk feilmelding. Men når jeg trykker meg inn fra hovedsiden er butikken åpnet... håper de retter det snart, jeg tør heller ikke legge ut nye ting nå...
Jeg har ikke sett denen tråden å la ut et produkt i sta uten problemer, men da kopierte jeg at jeg hadde liggende fra før så mulig det er derfor det gikk greit.
Alle nettsider kan ha problemer, det jeg synes er utrolig dårlig med Epla er at vi ikke får noe form for informasjon om noen ting. Det tar ikke mange sekkundene å skrive en meldig på Epla sin FB side f.eks om t de har problemer. Dette har vi også klaget på så mange ganger tidligere.
Det må gå ann å få informasjon, en tråd i forumet tar da ikke mange minuttene å lage det heller.
Ja så har seertallene dalt noen hakk igjen, så det er nok fortsatt feil på serveren.
jeg har vært med på Epla siden nov. 2010, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har vært rot og tull her! og info derfra er så godt som null!! Det er så elendig at jeg finner nesten ikke ord. Beklagelser får vi ikke, i stedet har vi fått "skyllebøtter" fra Epla mer enn en gang om illojalitet og jeg veit ikke hva. Om det ikke går å ordne opp i alt rotet, så får de jamen snart vedkjenne seg det, og si at de ikke er gode nok. Sånn, nå var det sagt enda en gang fra min side, "and I rest my case".
Jeg fikk også en bekreftelse på registrert betaling for et produkt fra paypal i dag, men ingen ordrebekreftelse, eller solgt produkt I eplabutikken..
Uff, det er jo ikke bra i heletatt om man får betaling fra fok å ikke noe annet ...liker ikke det der jeg altså.
Dette burde vi fått mail om slik at vi i vert fall kunne følge med peypal kontoene våre.
Det hjelper ikke at vi betaler dyrt for å legge ut varene våre. Ingenting har blitt bedre med. Det eneste er at Epla ikke blir bombardert av publiseringe av samme produkt daglig fra enklte butikker.
En liten mail burde kunne vært skrivd fra Epla.
Og en annen ting jeg er irritert over er forsidenen som ligger i ukesvis uten å bli endret!!! Det er nok av fine sider de kan legge ut!! De kunne ligget en dag og så blitt byttet med nytt tema,da det er nok lister å velge i!!
Jeg er så enig med deg Nina. Ingen ting har blitt bedre, absolutt ingen verdens ting. Vi betaler mer, og for mitt vedkommende selger jeg bare dårligere på Epla etter innført merbetaling og reklame. Jeg blir så irritert over Eplaadms arroganse og enveiskjøring. Jeg synes ikke vi får noe igjen, informasjonen er jo fullstendig fraværende. De kan ikke skylde på oss at vi ikke leser mail osv. som de prøvde på tidligere i år. Den var bare for drøy altså.
Som jeg skrev før i dag ,men innlogget med annen butikk
Jeg har hatt to kjøp fra hobbyglede i dag. Kunden som har betalt med Pay Pal har det ikke kommet order bekreftelse på fra Epla eller lagt inn under mine salg,men kunden som har valgt privat oppgjør har jeg fått ordrebekreftelse på fra Epla.
Så noen ordre kommer gjennom.
Har sendt epost om dette og venter på svar fra epla damene ang salget via Pay Pal.
Er enige at vi burde få litt mer info om dette her på forumet eller via epost.
Hvordan går det med dere? Har dere fått noe svar eller hjelp fra Epla? Har folk problemer enda med Epla og Pey Pal?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.