Ser det er tull med visningstall nå igjen. Sukk...Og så får jeg ikke lagt ut nye produkter:-( Flere enn meg som har problemer med dette?
Ser det er tull med visningstall nå igjen. Sukk...Og så får jeg ikke lagt ut nye produkter:-( Flere enn meg som har problemer med dette?
Det har "forsvunnet" en del visninger hos meg også, ja.
Dette her er jo "normalen" når det gjelder Epla. Mister visninger hver eneste uke, ofte flere ganger i uka til og med. Jeg har gitt helt opp å følge med her, de får jo aldri orden på det. Gidder de ikke engang prøve tro? Må si det virker lite profft på meg altså. Skulle vel ikke være så vanskelig å få en server som er kraftig nok, hvis det er det som er problemet. Eller hva?
Ja,jeg er vanligvis en nokså tålmodig sjel, men at slike ting som å kunne legge ut varer ikke funker det liker jeg dårlig..
Visningstallene har hoppet opp og ned som en jo-jo i i alla fall en uke hos meg.
Sliter med å legge inn produkter jeg også. Har fått lagt til neesten alt nå, men kategorier er umulig. Jeg har en stor krukke tålmodighetskrem her, noen som trenger? ;o)
Jepp!
Vær-så-god, forsyn dere :oD
Jeg prøver å lage meg Ullværket- konto på FB, og der er det også trøbbel i dag.....
Jeg fikk for en liten stund siden (40 min.) beskjed fra PayPal på mailen om et kjøp, men ikke noe melding fra Epla eller økning i butikken min på "Produkter solgt". Hm! Det er vel kanskje en oppdateringer som skjer? Sender en mail til Epla for alle tilfellers skyld. Håper de snart sender ut en forklaring!
Søk fungerer heller ikke i dag, og ei heller redigering av produkter. Håper det er noen som jobber med saken!
Vanella: Det er jo skikkelig skummelt at man ikke får mail fra Epla om kjøp:-( Du fikk mail fra PayPal om mottatt betaling, men hva med de som handler med Privat oppgjør? Mange her inne sender jo mail til kjøper om betalingsinfo etc etter mottatt bestilling.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.