Har fåtte n veldig kosleig pm med beklagelse å sånn nå. Tror dette var like ubeehagelig for begge parter så det ordnet seg fint:)
Har fåtte n veldig kosleig pm med beklagelse å sånn nå. Tror dette var like ubeehagelig for begge parter så det ordnet seg fint:)
Så flott det ordnet seg
Jeg kunne virkelig ønske man kunne redigere det man skrev her inne noen ganger altså...så mye tull jeg skriver :O
Synes ikke det ble tullete, Lene, heller en uvurderlig påminnelse til oss alle om å utvise stooort vettnett! Større enn vi noen ganger kan tenke oss - da er det virkelig verdifullt at vi får innsyn i slike trasige ting som dette. Lettet og glad over at det ordnet seg for deg, og skal ha dette langt fremme i tankene heretter, takk for at du delte det med oss :)))
Vettnett heter såklart nettvett, haha, der ser du! Skriver tull jeg og ;)
Det viser seg at det er en person som har sett toppbilde mitt etter å ha trykket på profilen min å så sendt dette til noen som igjenn har trodd at det var et bilde fra internett. Det florerer jo av slike bilder med tekst på FB og internett som folk bruker over alt så jeg vet at det ikke var ment støtende ol på noen måte.
Men det viser hvor viktig det er å passe på hvor man finner bildene man bruker. Alle bilder der ute er det jo egentlig noen som eier å det går jo fint ann å søke opp sider på nett der det liger bilder av masse forskjellige ting som man kan bruke på f.eks bloggen sin :) Søk på Royalty free images f.eks. Å om man ser et flott bilde så er det jo flere som vil låne bort om man oppgir kilden :)
Kjennte mammahjerte mitt fikk seg en støkk i går, å jeg er glad det ordnet sge så fint:) Som sakt så ahdde det ikke vert så ille om det var vottene mine f.eks som dukket opp en plass. Det var sjokke av å se det kjæreste jeg har på ville vegen som friket meg helt ut.:)
Ha en strålende dag alle Epla damer :)
Ja, folk gjør dessverre sånt.. (utrolig frekt, men det skjer) Derfor legger vi aldri ut bilder av barna på internett, et prinsipp vi har. Jeg hadde blitt dårlig hadde barna mine dukket opp på fremmedes sider.
....ikke for å skremme noen altså, men husk at bilder kan lagres på pc'er og deretter distribueres fritt etterpå. At det er fjernet ett sted betyr ikke at det er ute av uvedkommendes hender. Vær derfor alltid forsiktig hva man publiserer på nett. Bildemateriale kan også manipuleres og deretter deles.....
Hei der! Jeg er helt enig med dere! Topp-bildet på facebook er "offentlig". Det fant jeg ut etter å ha prøvd å slette ett! Det går faktisk ikke ann å slette det etter man har lagt det ut:S Profilbildet er ikke offentlig og dermed kan man slette og redigere de. Kanskje noen som allerede har skrevet dette, men måtte bare si det. Ha en fin dag :)
Jeg har slettet toppbildet på Facebook flere ganger. Gjorde det akkurat nå også, for å være sikker på at det jeg skriver er rett. Under bildet står det alternativer, trykker man der så er " slett bilde" en av alternativene :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.