Mannen min ringte til personen som fjernet det med en gang.Bla ganske paff når en sint mann lurte på hvorfor i alle dager hun hadde bilde av hans datter på sin fb side å blogg.
Dette er noen som har butikk på Epla, jeg vil ikke gå ut med butikk/navn for alle kan jo gjøre feil . men når man driver innen design ol slik som vi gjør her på Epla så trodde jeg i vert fall at vi var litt mere opptatt av kopiering/opphavsrett en folk flest.
Jeg har hele min fb profil privat, å jeg var ikke klar over at toppbilde ikke kan settes privat. Unasett så har jeg faktisk aldri trodd at noen skulle forville seg inn på min FB side å ta toppbilde mitt. Det er jo tydelig at det har skjedd gjennom Epla nettverket dette her for personen hadde fått det av en venn som hadde funnet det på en side på FB. Å det må jo være min side.
Det dukket pluttselig opp på feeden min på FB, datt netsne av stolen her hehehe.
Jeg skulle bli kontaktet å få høre hvor bilde ble funnet, men har ikke hørt noe mere enda.
Regner med det ikek var noe artig for denne personen heller.
Jeg frika helt ut tidligere i dag, haha
Bilde er av datteren min å så har jeg skrevet gammelt indianerordtak over .
"Teach your children what we have taught ours, that the earth is our mother. Whatever befalls the earth befalls the sons of the earth. The earth does not belong to man; man belongs to the earth. Man did not weave the web of life; he is merely a strand in it. We do not inherit the earth from our ancestors; we borrow it from our children."
Leader of the Native American Suquamish Tribe, Chief Seattle
Så om noen har delt eller sett et bilde på FB med dette ordtaket med bilde av ei blond jente som er ute i skogen på så er det mitt :)