Hei Marianne. Her er jeg fremdeles på ferie...Peru ferie! Men jeg vil gjerne være med. Så det er bare å skrive meg ned. Bare lurer på hvor mye plass jeg trenger. Jeg sender en epost når jeg kommer tilbake :-)
Hei Marianne. Her er jeg fremdeles på ferie...Peru ferie! Men jeg vil gjerne være med. Så det er bare å skrive meg ned. Bare lurer på hvor mye plass jeg trenger. Jeg sender en epost når jeg kommer tilbake :-)
Helt i orden vet du. Antar du trenger dobbel plass, så jeg skriver deg ned med det inntil videre, så hører jeg fra deg når du er vel hjemme igjen.
Kos deg videre på ferie!
Det er fortsatt plass til noen utstillere til, vil du være med så send meg en mail på mvdesign73@gmail.com
Jeg er med! gleder meg ;-)
Gratis oppstilling av torgboder i Fetsund sentrum under Kongsvingerbanens 150 års jubileum.
Foreningen Kulturstrømmen arbeider for mer liv og røre i Fetsund sentrum, og et av prosjektene våre er å arrangere torgsalg med lokale matprodusenter. Den 29. september blir det imidlertid ekstra aktivitet i forbindelse med at Kongsvingerbanen er 150 år og veterantoget Caroline kommer på besøk. Vi ønsker da å utvide torget med andre varer. Det er ingen avgift for å stille med bod eller provisjon av salget. Vi ønsker imidlertid av hensyn til planlegging av torgplassen å ha påmelding på e-post til a.mosdol@gmail.com senest innen 26. september. Jeg kan også kontaktes på 90136618.
Les mer om arrangementene på https://www.facebook.com/profile.php?id=602081890#!/events/421707771223704/. Video som viser tidligere torgsalg på www.kulturstrømmen.no og via Facebookgruppene "Sparebua Kultursenter" og "KosTv".
Hei Har du registrert betalingen min? Gleder meg veldig nå :-)
Eva Gulbrandsen
Ja, alt er i orden Eva :o) Du får kvitteringen når du kommer på messa. Du kan reklamere for deg selv på faceooksiden Førjulsmesse Spydeberg 2012
Jeg også gleder meg veldig nå. Jeg har nå levert ut 200 postkort i område med beskrivelse av messen :o)
Det nærmer seg, så bumper opp denne tråden med et lite blogginnlegg
Så bra Camilla :o) Og ja, det går nok bra ;) Har du glemt noe løser det seg sikkert.
Jeg gleder meg masse nå, og brikkene har falt på plass.
Siste innkjøp skal jeg ordne torsdag/fredag neste uke, så er det fullt opp deretter. Jeg koser meg og lager smykker til messen :)
Vi sees!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.