Det er nå klart for påmelding til årets førjulsmesse i Spydeberg. I år blir det kun messe på lørdagen da vi så at mange av de som kom på søndag var de samme som var der på lørdag.
Datoen for messen er:
Opprigging på fredag 2. november fra 18.00-21.00, evnt for dere som har lite å sette opp, lørdag 3. november. Alt skal være ferdig satt opp lørdag 10.30.
Selve messen har åpent lørdag 3. november fra 11.00 - 17.00
Vi hadde stor trafikk i fjor, og vi håper det blir det samme også i år. Jeg kommer også i år til å annonsere på forhånd, samt henge opp lapper i butikker. Tusen takk til dere som bidro med dette i fjor. Håper det i år også vil være frivillige til å henge opp plakater i sine nærbutikker.
Prisen i år bli 300 kroner for ett bord, og 500 kroner for dobbeltplass. For dere som ønsker å ha med egne stativer, dere må spesifisere hvor stor plass dere ønsker så skal jeg se hva jeg får til. Da må dere velge enten kun stativer, eller ett bord og ett stativ. Ønsker noen 3 bord vil dette koste 700 kroner.
2 utstillere kan dele plass om det er ønskelig, men da må kun en av dere kontakte meg for påmelding. Hvis ikke blir dere påmeldt individuelt.
Prisene på leien har gått opp i år, og prisene på leie av plass blir også deretter.
Påmelding skjer til mvdesign73@gmail.com. Ta kontakt for betalingsinformasjon. Betalingen er din påmelding. Siste frist for betalingen er 01.10.2012.
Det er bindende påmelding, og dersom du må avlyse din standplass etter betaling har skjedd blir ikke dette tilbakebetalt. Du kan da evnt prøve å selge plassen din videre til noen andre. Om jeg har noen på venteliste kan også disse få overta din plass, og du vil på den måten få igjen dine penger.
Jeg ser frem til nok en messe i Spydeberg. Jeg vil også i år jobbe for å få størst mulig variasjon, så dersom det er flere med samme type produkter er det førstemann til mølla som får plassen. Andre kan da stå på venteliste.
Jeg har glassmykker, og det kommer en med patchwork. Andre med disse produktene blir satt på venteliste.
Velkommen som utstiller!