Det tok et døgn før min butikk var på plass igjen også. Så i morgen er butikken din tilbake :)
Det tok et døgn før min butikk var på plass igjen også. Så i morgen er butikken din tilbake :)
Jeg gjorde som Ingrid Riddervold sa-skrev bare "dato for neste utsendelse av varer" ved butikknavnet og det angrer jeg ikke på! Hadde noen salg mens jeg var på ferie ;)
Jeg har to butikker på Epla. Den siste tiden har jeg kunne styre begge butikkene med én innlogging og å skifte eiertilgang til butikkene ved å gå inn på «produkter» og etterpå «endre aktiv butikk». For en drøy uke siden feriestengte jeg. Da jeg i forgårs ville åpne butikkene, greide jeg bare å få liv i den ene av dem. Når jeg går inn på «endre aktiv butikk», finner jeg begge butikkene på listen, men når jeg prøver å aktivisere denne, hopper det straks tilbake til den jeg allerede har greid å åpne. Den fortsatt feriestengte butikken finner jeg på nettet, men det er umulig å få tilgang til den. Er det noen som har opplevd det samme, som har flere butikker og som ikke har fått adgang til alle etter feriestenging? Jeg vet at det kan ta noen timer før ting ordner seg når jeg har feriestengt, men nå har jeg ventet snart to døgn. Må jeg ta kontakt med Epla, tro?
Jepp, bare ta kontakt med dem så fort som mulig du, de vet godt om problemet. Det er lett å fikse, men Epla må gjøre det foreløpig...
Takk, Mirjam! En mail er sendt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.