Er det en mulighet å la være å feriestenge butikken, men f.eks skrive at produkter kan bestilles men blir ikke sendt før "1.august" ? Eller er det dumt? Synes det er litt dumt at alle varer blir "usynlige" mens jeg er borte..
Er det en mulighet å la være å feriestenge butikken, men f.eks skrive at produkter kan bestilles men blir ikke sendt før "1.august" ? Eller er det dumt? Synes det er litt dumt at alle varer blir "usynlige" mens jeg er borte..
Skriv det i butikknavnet, så er det greit syns jeg. Ikke alle leser butikkinfo før de trykker kjøp :-)
Lykkeli'- ferie til 1/8
Takk igjen til hjelpsomme Ingrid ;)
HJELP
Butikken min er blitt borte usyneslig etter feriestenging, når jeg søker på butikken min eller produktene mine finnes de ikke, bare jeg kan se de i min butikk.
HJELP
hilsen Aud Ladyronja
Står butikken din som publisert? Det skal være en liten boks å krysse av i :o)
Ja den gjær det Ingrid
men under url
står det http uten s, nu har jeg skrevet til Torunn om hjelp, for noe er riv ruskene galt, ingen av mine produkter kommer opp, og når du søker på butikknavnet siden at den ikke eksisterer.
Hipp Hipp hurra nu fungerer det igjen, jeg synes og alle sakene mine er på plass
da fikk jeg bestilling med en gang, hva feilen var kan man jo bare undres over.
Da skal det syes mer og legges opp i dag. Har ikke fått sove stort i natt jeg, så jeg måtte sjekke nu k 4.36 og da rullet det inn bestilling og tingene var på plass
klem fra Aud
Så bra! :))) Skrekk og gru, altså - flott at det ordnet seg, og så bestilling på toppen av det hele, a'gett!
Håper dagen ikke blir for tung, da, siden du knapt har sovet :)
Nu har jeg fått beskjed fra Torunn at det tar ca et døgn før serverern har lastet opp butikken og alle tingene i den igjen, da vet man det til neste gang man feriestenger.
Så godt at jeg fant denne tråden, for akkurat dette satt jeg og lurte på nå. Hvor i all verden var det blitt av butikken min? Da venter jeg til i morgen og ser om den dukker opp da.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.