Kim: Jeg passet også på å oppdatere lister jeg laget til forsiden. Når noe ble solgt la jeg til nye, men hos meg hjalp det ikke :)
Kim: Jeg passet også på å oppdatere lister jeg laget til forsiden. Når noe ble solgt la jeg til nye, men hos meg hjalp det ikke :)
Det tok lang tid før jeg begynte å lage lister selv, men nå har det tatt helt av med meg - jeg lager lister til stadighet. Prøver også å få med mangfoldet her på Epla. En eneste gang fikk jeg ei liste på forsida, og da var linken til butikken min feil. Men det var jo artig å få den med lell. Siw hos Epla sier det MÅ være min. 20 produkter på lista for at den skal taes med. Og at vi må oppdatere hvis noe blir solgt - så jeg med alle mine lister har et "svare strev". Prøver å legge inn litt flere enn 20, så slipper jeg å sjekke så ofte. Hadde nok gitt opp disse listene for lenge siden, hvis jeg ikke hadde hatt glede av det. Men det irriterer meg en smule at Epla selv tar med de samme favorittene sine gang etter gang på sine lister. Så det er vel en liten "demonstrasjon" fra meg, he, he...
Jeg lager mange lister, men de er ikke "linket" til favoritter på forsiden. De lager jeg til meg og dere :)
Dette med forsidelister er merkelig.Jeg har laget en del lister,og mange har jeg vært godt fornøyd med.Det å komme på forsiden hadde jeg gitt opp,men plutselig en dag var jeg der.Det rare var at den listen jeg kom på forsiden med var en gammel liste hvor mange ting var solgt,og som jeg hadde slettet fra "mine lister" Nå "tør" jeg ikke lage så mange lister for jeg "tør" ikke slette noen - må holde litt kontrollen og fylle på. Har hatt en liste senere. Her hadde jeg fulgt Kim sitt råd om å fylle på nye produkt - heldigvis:))
Forsidelistene er eplas "ansikt", og velkomponerte lister inviterer til videre epla-surfing. Hyppig utskiftning på forsiden gjør det interessant å besøke siden ofte - altså flere besøkende, bedre profilering, større nedslagsfelt...
Helt enig med MonkeyBusiness her. Jo oftere forsiden skiftes - jo bedre inntrykk vil man få av det enorme mangfoldet på epla også....
strikk og slikt; dersom en liste kommer på forsiden blir den borte fra dine lister. Det var vel det som skjedde, ikke at du hadde slettet den?Virker litt rart hvis de "finner" slettede lister.
Denne listen var den første jeg fikk med,så jeg hadde selv slettet den fra "mine lister". Men i ettertid har jeg funnet ut at selv om jeg slettet den fra Epla så ligger den på bloggen.På bloggen er det umulig å fylle på, og fra mine lister var den jo borte.
Listen jeg har på forsiden i dag er også en gammel liste, men nå fyller jeg på :) Den er selvsagt nå borte fra mine lister.
For å korrigere meg selv,etter informasjon fra mer datakyndige folk : Listen ligger ikke på bloggen. Bare bildet av den. Trykker man på en "kobling" ( hos meg : HER ) kommer man til listen på Epla.
Selv om jeg hadde slettet listen fra "mine lister" til Epla, er det ikke sikkert den er slettet på Epla.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.