Det er 16 produkter som er minimum for at listen skal bli synlig.
Det er 16 produkter som er minimum for at listen skal bli synlig.
Ja, men lurt å ha 20 ting, hvis en vil konkurrere om forsideforslag.
Forsideforslag har jeg gitt opp.....
Hvorfor Silje? Jeg har enda ikke "vunnet" men shit au.
Fordi jeg går lei. Det tar så lang tid å lage lister, og når man prøver med jevne mellomrom og det blir bomtur hver gang da gidder jeg ikke mer. Det er like vanskelig å få treff der som å vinne i lotto :)
Enig med deg Silje. Jeg gidder heller ikke mer. Har aldri noensinne fått mine lister på forsida. Har vært med på Epla 1,5 år, og mine lister har vært fine, med gode bilder, varierte og fine, men likevel.....aldri. Jeg har annet å bruke tida mi på.
Jeg har hatt flere lister på forsiden. Jeg har listedilla og har nå (etter å ha slettet noen) 25 lister liggende. De listene jeg har hatt på forsiden har ikke vært nye og etter at jeg oppdaget at "gamle" lister havnet på forsiden går jeg nå ofte inn og passer på at de er oppdatert. Er noe solgt legger jeg inn noe nytt og oppdaterer rekkefølgen. Ser ut til at det hjelper.
Har ikke tenkt over at de kan komme til å bruke eldre lister, så det var et godt tips og holde disse oppdatert Kim:o)
Jeg lager lister innimellom, synes det er artig å lage å så ser man stadig nye flotte produkter:-)
Men jeg synes forsidesidenene byttes alt for sjeldent, se bare på " Samler-siden og Maateriell-siden har ligget leeeenge nå, blir lei av å se det samme hele tiden.. Hadde holdt med at forsidesidene hadde ligget i toppen 3 dager, så er de klare for utskifting!
Det må jeg si meg enig i, kjedelig å se samme listene dag etter dag, uansett hvor fine de måtte være;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.