Jeg tror mange har litt problemer med å forstå konseptet til Epla. Til vanlig handler man i en nettbutikk, og det er dette de fleste er vant med. Det at Epla består av mange forskjellige butikker burde nok komme klarere frem på forsiden i form at en tekst eller lignende. Jeg vet at det med lister osv. burde gjøre det ganske tydelig at det er forskjellige butikker, men jeg tror likevel at det er mange som ikke oppfatter det sånn. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke skjønte stort første gangen jeg var her inne.
Navigeringen mellom butikker og produkter burde også bli bedre. Det må komme klarere frem hvilken butikk man er i når man går inn på et produkt. Tror mye av denne forvirringen også kan føre til at man lett "klikker seg ut" av siden igjen.
I tillegg så må jeg si at jeg enda ikke har kommet i kontakt med mennesker som vet hva epla er, litt forunderlig egentlig i og med at de f. eks har vært på tv ved flere anledninger. Jeg har jobbet med interiør/kjøkkenartikler i butikk i en årrekke, og det var da en kjensgjerning at det som ble vist på tv ble etterspurt i butikken nesten samme dag. Hvorfor Epla ikke fenger på denne måten er litt merkelig.