Epla har jo vert en del på f.eks God morgen norge. Noe som man skulle tro ga Epla masse kunder. Men enda så synes jeg det er overaskende få som vet av dette nettstedet.
Jeg har link på bloggen min , men har litt følelsen av at følgerne mine der å de som er innom er andre med Epla butikk eller som driver med samme hobby som meg selv. Har litt samme følelsen når det gjelder facebook. Nå har ikke jeg så mange følgere på bloggå FB... litt over 100 på hver.
Jeg prøver å legge ut linker til Epla på min egen profil også på FB så alle mine venner får sett siden. Hva annet kan man egentlig gjøre? Tenk på alle de forskjellige varene som selges her inne, det må da finnes noe for alle her så skulle tro at det egentlig var mulighet for masse kunder i alle aldre.
Finnes det reklame/annonser for Epla på andre nettsteder eller blader f.eks? Vet det har vert linker på Min mote og i litt forskjellige blader der de har vist frem produkter fra Epla, men jeg har aldri sett noen form for reklame.
Av alle salgene mine er 2% menn, hvordan ligger det ann hos dere? Er det slik hos meg p.g.av at jeg selger strikka varer kanskje? Hvordan kan vi få lurt flere mannfolk inn hit? Jeg vurderer å ha flere produkter til menn, men har litt på følelsen av at damene er innom her å handler gaver til de å ikke at menn er her inne å handler selv.
Som det nevnt i en annen tråd, hadde det vert noe med en liten opprydding i butikken?. Tror ikke det er lett for nye kunder å navigere her inne å butikker som ikke er aktive å ligger ute med 1 produkt f.eks tar vel egentlig bare opp plass?
Det er jo stille her nå fordi det er sommertid, i vert fall inne hos meg. Men jeg lurer veldig på hvordan vi kan spre Epla bedre å få dette stede ut til folket :) Hva gjør dere andre?
Hilsne meg som grubbler veldig tidlig på morgenen ;)