Veldig godt tips fra Marianne her, jeg legger også til både butikknavn og navnet mitt nederst i produktbeskrivelsene slik at de blir søkbare! :)
Veldig godt tips fra Marianne her, jeg legger også til både butikknavn og navnet mitt nederst i produktbeskrivelsene slik at de blir søkbare! :)
Det var et veldig godt tips Marianne :) Det skal jeg begynne med!
Jeg har fått noen varer nå i det siste. En pakke har aldri kommet der skulle selgeren lage ny til meg. Den håper jeg kommer i dag. Ellers så har den og forsvunnet. Jeg har spurt en om å lage en portomone til meg for flere måneder siden. Da hadde hun eksamen. Tok kontakt igjen denne uken. Så jeg fortsatt ønsket at hun skulle lage den. Hadde bsstilt en lik bare større tidligere. Nå hadde hun allerede laget den og sendt bilde. Det kaller jeg service. Det nytter ikke å skrive navnet på butikken i søke feltet. Da kommer det bare feil melding. Man må gjøre slik som Silje skrev. Jeg har prøvd på andre måten gang på gang men det fungerer ikke. Jeg gir ikke opp med en gang så jeg har ikke gitt opp Epla enda. Bare jeg får varene og får kontakt med selger så får jeg jo varen for jeg betaler jo med en eneste gang. Det har butikkene merket og jeg har fått skryt av det. Jeg lurer på en ting dere som syr her på epla. Jeg kjøpte en jeans veske den var bare nydelig. Men det fantes ingen form for lås på den. Jeg tør ikke å bruke den uten lås siden jeg kan miste ting og tingene kan falle ut. Tør ikke å ha iphoner og mye penger oppi den. Hun jeg kjøpte den hos foreslo borrelås. Jeg vet ikke helt om jeg er for det. Har ikke sett det brukt på vesker før. Det jeg lurer på er slik magnet lås som flere bruker på vesker og slike ting. Hvor får man tak i det og hvordan setter man dem på.? Håper jeg slipper å sy for det er ikke bra for den deilige nakken min. Ha en flott fredag alle sammen.
Bare en kommentar til søkefeltet: Det er innemellom det ikke virker. Jeg veit godt hvordan jeg skal bruke det, men i korte perioder funker det rett og slett ikke. Du kan søke på hva som helst uten at du får opp noe som helst. Ting du søkte på, og fant, i går, finnes ikke i dag. Aner ikke hva det kan komme av, men det virker altså periodevis til å være ute av drift...
Jeg får det til når jeg søker på feks figgjo Egersund service jeg vil se på. Søker man butikk og vet nøyaktig navn så får ikke jeg det opp ihvertfall.
Jeg har butikknavnet blandt "tagene" så det dukker opp når man søker på dette. Søker man butikken kommer den og opp. Forstår ikke hvorfor ikke alle dukker opp på butikknavnet....
Takk for tipset, Marianne. Veldig nyttig :-)
Noen jeg søker på kommer opp og andre ikke om det smalt. Det er bare så rart. Fatter det bare ikke. Jeg har prøvd på det i månedsvis.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.