Hei har et spørsmål kan jeg komme med spørsmål som kunde.?
Hei har et spørsmål kan jeg komme med spørsmål som kunde.?
Dette forumet er åpent for alle, så bare spør i vei :)
Kjempe flott. Jeg har noen spørmål. Det første er: Hvor mange ganger skal man prøve å få kontakt med selgeren før man tar kontakt med epla damene? Er det frekt å høre om butikken eksisterer når det står man må legge inn bestilling før 13 desember i 2010. Alle varene er lagt inn i 2009. Før man legger inn i handlekurven. Har opplevd minst 5 ganger å aldri høre fra selger når jeg har lagt varer i handlekurven. Har sendt på epla siden og på vanlig e-post. Uten å høre noe som helst. Ser det er mange av dere selgere som ikke hører fra andre selger likt som vi kunder ikke hører fra selgere. Når man driver en butikk så burde man følge med og sjekke om man får en ordre. Hvorfor går det ikke an å søke på navnet til selgeren når man vet kun det og ikke navnet på butikken? Skal man lete når man har navnet så kan man lete i timesvis etter det. Hadde vært så mye lettere å skrive navnet i søkefeltet så hadde navnet på butikken kommet opp eller man fikk opp linken til butikken. Kunne skrevet mye mer men jeg skal ikke gjøre det da hadde det blitt en bok om alt jeg har opplevd på epla. Man skal være sterk mange ganger det kan jeg si. Ha en flott kveld alle sammen.
Huff, jeg synes det er trist å høre at det finnes selgere på Epla som ignorerer kundene sine så fullstendig! Definitivt ikke en god måte å drive butikk på, og jeg håper virkelig du slipper å oppleve det igjen, Hilde!
Jeg ville ha sendt to meldinger til selger, og om jeg ikke fikk svar på den andre innen noen få dager så ville jeg ha kontaktet Epla direkte. Men når siste aktivitet i butikken var i 2010 så lover det ikke særlig godt. :/
Når man driver butikk på Epla bør man sjekke mail og butikk hver dag. Om man er borte mer enn et par dager kan man feriestenge butikken slik at det ikke er mulig å handle der. Om jeg kom over en butikk hvor det står at man må legge inn bestilling før desember 2010 ville det nok ringe noen varselklokker hos meg. Om jeg allikevel ønsket å handle der ville jeg nok kontaktet butikkeier først.
Har du prøvd to ganger å få kontakt med selger uten hell vil jeg si det er på tide å kontakte Epla adm. De fleste her er seriøse og ønsker at Epla skal ha et godt rykte og er det useriøse selgere her er det greit å få luket de ut.
Når det gjelder problemer med å søke opp butikk man vet navnet på så kan jeg ikke svare på hvorfor det ikke går. Få datasystemer er perfekte men jeg regner med at adm. jobber med saken og at det vil bli bedre før eller senere.
Håper du ikke helt har mistet tilliten til oss - som sagt så er de fleste selgerne her inne seriøse og vil respondere på ordre med en gang. Om du er usikker på en butikk så vær ikke redd for å ta kontakt før du legger noe i handlekurven . Det er helt i orden og absolutt ikke frekt!
Trist å lese din historie. Slik vil vi ikke ha det her på Epla. Håper ting løser seg for deg, og at du i fremtiden får gode opplevelser på Epla.
Søke kan du, på både navn og butikk. Ta rullegardinen "søk på sidene* sett den til "butikk". I neste felt kan du feks søke på meg, skriv Silje Rykken Reknes. Da får du opp begge mine butikker. Eller skriv et butikknavn, det fungerer også.
Jeg krysser fingrene for deg! Og husk at her på forum er du hjertelig velkommen om du lurer på noe.
Hei tusen takk for alle tilbakemeldinger. Ser jeg har handlet hos noen av dere som har svart meg. Jeg vil gi dere skryt at dere er seriøse det er sikkert. Det er jeg veldig glad for. Det er flere år siden jeg startet å handle her. Hadde en lang pause. Hadde fått mange ting med dårlig kvalitet. Kjøpte et smykke og hang det på en smykkehånd. Det røy når det hang der bare og klokke som ikke virket. Da fikk jeg alle varene. Da jeg startet å handle igjen da var det jeg ikke hørt mer fra selger etter selger. Da holdt jeg på å gi opp. Da jeg ble truet med å melde meg til politiet for å levere tilbake varen hun sjøl hadde solgt og ikke sett skikkelig på før hun solgte den og trodde jeg hadde herjet med den. Det var jo en grunn til jeg klaget. Jeg satte den langt opp på et skap. Det må det kunne tåle. Det er for mye fint på epla til å slutte å handle. Ha en fin onsdag. Tusen takk for tipset Silje. Skal prøve med en gang.
Dette høres virkelig ikke bra ut! Uansett når du handler har du 14 dagers returrett. Du trenger ikke begrunne årsaken engang, selger må bare godta.
Håper du fikk til søkingen, om ikke så si i fra.
Som smykkelager/selger vil jeg også si at om smykke du har kjøpt ryker av å henge stille bør selger enten ta det i retur eller om du ønsker det reparere det for deg - og selvfølgelig da fraktfritt.
Jeg sjekker alltid nøye før jeg sender fra meg noe men det har også hendt meg at et smykke har røket ved bruk like etter mottagelse. Jeg synes det er fryktelig flaut og kunden fikk selvfølgelig velge kansellering av salg eller reparasjon for min regning. Heldigvis ble det siste valgt og tilliten ble gjenopprettet.
Silje - takk for opplysningen om butikksøk. Jeg har også strevd med det.
Hei Hilde! Synd at du har hatt så dårlige erfaringer med kjøp på Epla! Det er trist å høre:-(. Så håper jeg at du ikke er blitt helt avskrekket av å fortsette å bruke Epla, men om du er det er det virklig forståelig. Det er jo dessverre sånn at siden Epla består av så mange ulike butikker vil det alltid finnes noen "råttne epler" i kurven(unnskyld uttrykket), som drar ned kvaliteten og omryet til epla. Fryktelig synd!
Men som sagt, håper du i fremtiden både vil handle på Epla og bli fornøyd med kjøpet og kundebehandlingen:-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.