Hilde: Dette er jo virkelig ille for deg som kunde, og ikke minst ødeleggende for Eplas omdømme (les: alle butikker). Flott at du tar opp dette problemet, for sånn kan vi rett og slett ikke har det her inne.
Det burde være visse krav til selgere her på Epla, og klare føringer for hvordan kundene skal følges opp og vilke rettigheter og plikter som går begge veier. Etter hva jeg har lest er det 5500 butikker her på Epla. Jeg ser ikke bort fra at en god prosent av disse ikke lenger er aktive eller har noen selger som 'følger med'.
Blir det noen gang foretatt "opprydninger" fra Epla-admin. sin side? Eller blir butikker opprettet og står åpne til evig tid?
Jeg tenker at det ville gavne all, både kunder og selgere - samt Eplaadministrasjonen - med ryddige forhold her inne. Kanskje en kartlegging fra Epla-admins side kunne bidratt til å avslutte butikker som ikke lenger er aktive? Da mener jeg butikker hvor eier på spørsmål velger å avslutte.
Det er jo en gang sånn at folk blir lei og gir blaffen. Sånn er det på alle områder i livet, og sikkert her på Epla også.
Dessuten synes jeg IKKE det er akseptabelt at kunder blir dårlig behandlet av uhøflige, grinete selgere. At en kunde angrer, har h*n full rett til, og det må selger ta høyde for. Å handle ut fra kun noen bilder og kanskje til tider en dårlig utfylt beskrivelse, medfører naturlig en viss risiko for at varen ikke svarer til inntrykk/forventninger.