Helt enig i forhold til varer på gulvet! :o) Syns det gir varen mindre verdi, assosierer med skittentøy og slikt som faktisk slenger der ;-)
Helt enig i forhold til varer på gulvet! :o) Syns det gir varen mindre verdi, assosierer med skittentøy og slikt som faktisk slenger der ;-)
Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Jeg har byttet ut/lagt til en del nye bilder på mange av produktene mine, og er helt enig i at hvitt tar seg best ut. Jeg har gjort noen forsøk på å ta bilder av smykkene liggende på hvitt papir, i skyggen og ved å forsøke å reflektere lys ved å ha hvite papir stående rundt. Det fungerer til en viss grad synes jeg, men ofte gir det et skjær av feks blå eller rosa i bakgrunnen. Det har jeg ikke hatt hell med å redigere helt bort uten å forandre for mye på fargene på smykkene, så jeg jobber fortsatt med å finne den beste løsningen uten å gå til innkjøp av lamper og fancy utstyr. Neste gang skal jeg definitivt prøve ut glassplate, det var fint! :)
Er forresten enig i at den matte skiferstenen som jeg bruker i noen bilder kan stjele litt av glansen til smykkene, men jeg liker det naturlige preget dette gir. Jeg har nok en svakhet i forhold til bilder av smykker på stener eller hengende i trær... Det er nok litt smak og behag, noen synes kanskje det er litt avskrekkende å se smykker ligge ute i naturen… Er enig i at å ha smykker (eller annet håndarbeid) liggende på gulv generelt ikke er flaterende, selv om stener ikke er langt unna så synes i alle fall ikke jeg at det blir helt det samme (med mindre det er snakk om brostein i oppkjøringa :P).
Veldig flott du nevnte at jeg burde beskrive i teksten hvilke bilder som gir mest riktig framstilling av fargene Gunn, det glemte jeg helt av!
Har sett på bildene dine nå, og synes de er fine, jeg liker at de ligger på stener og i naturen, nå har jeg ikke sett de andre da. Og så liker jeg veldig godt at du har de på en hals/modell så man virkelig får sett størrelsen :D
Bildene dine er kjempefine :) En liten ting jeg reagerer på bare.
På det ene bildet ditt har du eller modellen din på seg ørepynt som du selger. Når jeg ser ørepynt på noen ville jeg ikke kjøpt det etterpå. Det er anderledes med armbånd og kjeder.
Det er kanskje bare meg, men det er jo iallefall noe du kan tenke på?
Du har kanskje rett i det Marianne... Hittil har jeg renset og desinfisert ørewirene (de som er blitt prøvd), men det er kanskje ikke tilstrekkelig for alle. Ville du synes det var et alternativ å ha et par "prøvewire" som kan benyttes ved bildetaking? Jeg synes fortsatt at det er handy med et bilde som faktisk illustrerer størrelsforholdet såpass bra som på en live modell, setter i alle fall pris på det selv. Om jeg skrev at wirene som er benyttet ved bildetaking er byttet ut med nye i informasjonen om ørepynten, ville det gjort at du ville vurdert å kjøpe de da? Er sikkert flere som føler det samme som deg, så er fint å vite :)
Jeg syns bildet var så nydelig (nydelig modell også!) så det tenkte jeg ikke på i øyeblikket. Men når Marianne sier det så er det kanskje noe kunder tenker på.
Når jeg har stått på marked har jeg tilbydd kunder å prøve øredobbene når jeg har med desinfinseringsmiddel og det er ingen som har reagert på det. I alle fall ingen som har sagt noe om det.
Men som alt annet man mener kunder kan ha nytte av å vite; skriv det i produktteksten. Jeg har etterhvert ganske lange produkttekster på mine punger, men deler opp teksten i avsnitt så det er mer lettlest. Hos meg står det mye av det samme, så prøver å samle det som er mer generell info nederst så kunder vet at de trenger ikke å lese det på alle listingene.
Hva med å skrive i teksten at du har desinfisert ørewirene og kan bytte de hvis det er ønskelig? Bilder med modell er som regel mye mer informative enn vanlige bilder, så har du mulighet så er det det beste. Syns jeg :)
Jeg liker heller ikke å se øredobbene på modell av hygeniske årsaker. Et alternativ hvis du har flere i lik størrelse er å ha et modellbilde med ørepynt i en annen farge, så man ser at de ikke er "brukt". Ellers tror jeg de fleste skjønner hvor store de er utifra stiften. Evt legg et målbånd/fyrstikkeske/blyant ved på et bilde?
I og med at jeg sjelden bruker stifter, men heller wire av ulike lengder så synes i alle fall jeg det kan være vanskelig å se feks hvor lange de blir med kun produktbilde. Målebånd var ingen dum idé... Tror jeg skal vurdere det :) Ville du Ingrid, vurdert å kjøpe et par øredobber hvor det sto i produktteksten at wirene på livebildet var byttet ut, eller ville du selv da sittet med et inntrykk om at de var prøvd?
Jeg liker veldig godt at bildene vises på modell...jeg renser uansett alt jeg kjøper selv, og modellbilder gjør det mye lettere å forestille seg størrelsen... Med Målebånd og mål og sånt syntes jeg ofte det er vanskelig å se for seg...
Syntes ingrids forslag om å bruke modellbilde av f.eks. En annen farge var kjempegod. Evt å skrive i teksten at alt er renset eller at wirene er byttet :)
Jeg bytter alltid ørekrokene hvis jeg tar bilder på modell, men det er jo ikke all ørepynt det er så lett på så da synes jeg det er greiere å bare holde ørepynten ved siden av ansiktet for å vise sånn omtrentlig hvordan den vil henge.
Når det er sagt så tror jeg gode modellbilder er et stort pluss i salgssammenheng, det er nok flere som fristes til å kjøpe enn som avskrekkes - og om man bytter kroker uansett så er det jo helt renslig og trygt. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.