Lurer på en ting. Hva skal jeg gjøre for at publikum skal få en ide om hva dette produktet er for noe? Hvordan oppfatter dere denne teksten? Eller rettere sagt hva tror du dette er?
Lurer på en ting. Hva skal jeg gjøre for at publikum skal få en ide om hva dette produktet er for noe? Hvordan oppfatter dere denne teksten? Eller rettere sagt hva tror du dette er?
Kanskje du vil vite hvilket produkt jeg mente ;) Dette her: https://epla.no/handlaget/produkter/456179/
Jeg forsto det jeg :O) Men jeg tror du må vite hva scrapping er da.....
Hvis man ikke vet hva scrapping er... hva ville dere kalt det?
Finnes det et fint norsk ord for noe slik da? Samle sammen? Montere sammen? Kanskje man bare må skrive om setningen..
Minnemontasje kanskje? Hehe, er ikke så flink på slik men.. :)
Scrappe betyr en samling av bilder feks. i et album med masse tilbehør. Scrapbook som det heter i Amerika hvor dette begynte. Jeg googlet Scrapbook
Når jeg beskriver mine kort bruker jeg ord som blir -ikke forståelig- for dem som ikke driver denne lidenskapen som å lage kort eller albumsider. Jeg passer da på å skrive det norske ordet i parantes eller skriver en forklaring på hva det ordet betyr. Hadde jeg vært deg hadde jeg formulert meg på en annen måte i dette produktet du viser, for det er mange som ikke vet hva scrapping betyr.
Enig med Silje - det er jo fint å kunne bruke det norske ordet i parantes etterpå, eller skrive en kort forklaring. På denne måten lærer jo den som leser litt også, dersom vedkommende var fremmed for begrepet :)
Hva om du forklarer scrapping med f.eks "bildemontasje - velg din egen dekor"?
Kreativ montasje av bilder? eller kreativ minnesamling?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.