Jeg tror det er sunt å fornye seg. Det gjør oss skjerpet, engasjerte og nysgjerrige alle sammen.
Jeg tror det er sunt å fornye seg. Det gjør oss skjerpet, engasjerte og nysgjerrige alle sammen.
Jepp, enig :)
Det koster å lære.I denne anledning er det nok mest irritasjon over mine manglende kunnskaper. Jeg som knapt har relansert før ble i et øyeblikks tilstand av overmot fristet til å prøve knappen. Etter å ha trykket for to luer kunne jeg lykkelig konstatere at jeg for første gang lå som nr.en og to på "siste innlagte".
Mange har nok falt for samme fristelsen som meg, for når jeg sjekket nå er jeg kommet til side ti + :/ Det som værre er,er at luene finnes ingen andre steder..Jeg går til min butikk og finner ut at - ganske riktig - de er ikke lagt til i noen kategori:(
Moralen må være : Sjekk at alle opplysninger er intakt før man "trykker på knappen";)
Noen som sitter inne i maskinen og redigerer spiller meg igjen ett puss :( Siste del skal være: Det som værre er,er at luene ikke finnes noe annet sted.Jeg går til min butikk og - ganske riktig - de er ikke lagt inn under noen kategori :( I min enfoldighet tenkte jeg ikke på at jeg måtte legge inn på nytt "under kategori".Moralen må være : Sjekk at alle opplysninger er intakt før man trykker på knappen :)
Men kan man ikke gå inn og redigere produktbeskrivelsen og føre på kategorier etterpå da? Eller vil det si at man da må relansere produktet på nytt igjen?
Jeg har ikke fått prøvd ut det nye systemet ennå for jeg er så opptatt med å se på alle de fine listene folk har laget :) Sååå mye fint!
Jeg syne sdet er en stor forandring alt på hva som blir lansert/relansert :)Tror dette blir veldig bra jeg :D
Sitter også og koser meg med listene! Er så mye fint, og så ser det så bra ut når noen har satt det sammen sånn at ting harmonerer med hverandre :)
Forsiden på Epla har virkelig fått en ansiktsløfnting! Syns jeg. Da har jeg også prøvd relanseringsknappen. Men jeg konstaterer at etter relanseringen er det ingen ny relanseringsknapp. Vil det si at det bare går an å relansere et produkt én gang? Og at jeg må legge produktet inn på nytt dersom jeg igjen vil ha det fram i lyset?
(Kanskje står det om dette en plass, men jeg har ikke hatt tid til å lese igjennom alt det siste som har vært skrevet.)
Det går et visst antall dager før du får tilbake knappen og muligheten til å relansere, husker ikke hvor mange, 10-14?
OK! Takk for svaret, Laila!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.