Nei :)
Ser at Epla gjør gode penger i dag :) Produktene renner inn ;)
Nei :)
Ser at Epla gjør gode penger i dag :) Produktene renner inn ;)
Vel unt! Håper de sitter med beina på bordet, kulerramme og champagneflaske - og teller!!
Smilte masse nå Lise :) Ja, la oss håpe det.
Nå måtte jeg le, så det virkelig for meg ;-) De fortjener det slik som de har stått på, jeg er imponert over dem.
Driver folk å relanserer? det er så mange fra samme butikk som tikker inn under nye innlagte produkter.
Hilsen Aud
Jeg har relansert to smykker i dag for å prøve "knappen" og lagt ut to nye smykker. Men mulig at flere prøver hvordan relanseringsknappen fungerer.
Men det blir jo dyrt da etterhvert, hvis man skal relansere hele butikken...Når regninga kommer fra Epla er det vel slutt på den leken som mange har lekt her i det siste...
Jeg har ikke prøvet noe jeg, har hatt mitt oldebarn her i dag vi har kosedag på torsdager så da gikk han foran Epla, men tittet inn nu i kveld og da lå 5-6 butikker etterhverandre.Ikke at det gjør meg noe, de blir vel ferdig en gang. Aud
Relansering er fullt lovelig, så om du ser samme butikk ti ganger etter hverandre så skal du bare fryde deg over at Epla tjener 25 kroner som med tid og stunder vil komme oss alle til nytte! ;)
Ser det er mange nye som åpner butikk også :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.