Det er visst flere som ikke har fått ennå, men i mellomtiden kan dere lese her:
http://us1.campaign-archive2.com/?u=e9e0117a8dec316e8ec53ca88&id=a28935d61e&e=ce78fc0448
Det er visst flere som ikke har fått ennå, men i mellomtiden kan dere lese her:
http://us1.campaign-archive2.com/?u=e9e0117a8dec316e8ec53ca88&id=a28935d61e&e=ce78fc0448
Torunn: Lyst å blande deg inn på den andre tråden som handler om kostnadene dere har satt? Merker at jeg blir litt lei meg, og kanskje litt vel engasjert, men sånn er det noen ganger...
Jeg vil virkelig ikke ha reklame, men uten den blir epla for dyrt for meg fremover!
Eg har fått eposten.
Fleire enn meg som tykjer det vert i dyraste laget? Heilt ok å betale for relansering, men tykjer det vert dyrt å betale både for å leggje ut produkt OG for salget.
Er helt enig at det er litt dyrt, hele prinsippet om at man ikke "taper" på noe som ikke blir solgt, i motsetning til f.eks. Finn.no var det som trakk meg til Epla. Synes det blir for dumt at de skal ha 2,50kr + 5kr + 5% fra en vare, om det f.eks. er håndlagede småsmykker går vinninga litt opp i spinninga.. Når man legger ut noe er det jo for å selge det, og det får jo epla allerede betalt for. Jeg som bare selger noe i ny og ne ble hvertfall veldig demotivert av dette, særlig kombinert med å måtte styre med Postens latterlige prissystem. Vi får vel bare forte oss og legge ut så mye vi kan før den 15. :)
Nu har jeg lest mailen fra Epla en gang til, der står det at det er vi som butikkeiere som har bedt om at prisen skal settes opp? Jeg fulgte en tråd her om at flere av dere vill ha en relanseringsavgift og det er forsåvidt ok, men har ikke sett noen tråd her om at vi ber Epla om å sette opp prisen på å legge opp et produkt, har jeg gått glipp av noe?
Kjempe fin informasjon fra epla. Dette er jo et tema som har vært mye oppe her i forumet, og nå skjer det mye spennende framover ! For min egen del er det helt ok for jeg har dyre produkter (sølv) så jeg legger ikke ut varer så ofte. Men for de som gjør det og selger lite så ser jeg problemet... Kanskje ta rådet fra epla da å "bake" porto prisen i varene, og sette ned frakt prisen som kundene ser. Så blir det kanskje flere salg :)
Takk for link modrn. :O)
Vil nok legge meg mer i selen når jeg legger ut produkter etter den nevnte datoen.. og jeg kan forsåvidt leve med denne prisøkingen. Sammenligner jeg det med prisen jeg betaler for det jeg leverer til butikk (- 25%) så er det jo rimelig... men nå snakker jeg kun for meg selv. Jeg forstår andres synspunkter og.
Jeg ser at det skal bli endring i utformingen av epla og... det kan bli spennende å se.
Enig med Anne og Laydy Ronja ! Er ikke helt fornøyd at vi skal betale så mye som 2,50kr + 5kr + 5% fra en vare. :(
Men synes det er jo bra med relansering-gebyr.
Dersom me 'bakar' portoprisen inn i varene må me betale meir til Epla av salsummen. Tykjer det var litt rart av admin. å koma med det forslaget.
Relanseringsgebyr syns jeg er helt ok, er ikke så fornøyd med å betale for å legge en vare ut for salg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.