kommer ikke opp noe når jeg klikker på linken
aud
kommer ikke opp noe når jeg klikker på linken
aud
Sendte den til deg nå, Ronja!
Hmm, tror linken min ble ødelagt, men prøv å kopier denne URLen:
http://us1.campaign-archive2.com/?u=e9e0117a8dec316e8ec53ca88&id=a28935d61e&e=ce78fc0448
har ikke fått mail, men lest linken. Noen som vet hva som skjer med det som alt ligger inne før 15. mars ? Eller er det bare det vi legger inn etter 15. mars vi må betale for ? Sukk..vi må vel rydde litt opp i butikken :)
Eg tykjer at det er heilt ok at me må betale for å leggje ut produkt MEN då burde vel prisen gå ned m.h.t. solgte produkt?
Lurer også på om me må betale for produkt som ellereie ligg ute?
Det kommer jo til å bli ett fullstendig kaos nå fremt il 15. mars så folk får lagt ut og relansert for fullt før det koster penger, men det er vel noe man må regne med...
Man burde jo hive seg rundt, ta en opprydning, relansere varer som har ligget leeeenge og elgge ut nyhetene nå i løpet av ett par dager. Uff, tror ikke jeg orker eller har tid!
Heisann! Prisene gjelder fra 15. mars, og dere behøver selvfølgelig ikke betale noe for de produktene som allerede er publisert.
Det var godt å høyre at me slepp å betale for det som ligg ute.
Haha, ja, blir sikkert en kjempeaktivitet her de neste dagene! Selv har jeg alt, alt for mange bilder å redigere først(som vanlig) - men nå har jeg i alle fall en grunn til å være effektiv! ;)
Å ta betalt i ettertid for det som allerede ligger ute kan jeg ikke skjønne at de har lov til, tror det som alt er publisert ligger trygt.
Se der, ja. :)
Har dere fått mail om dette? Jeg har ikke fått
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.