Noen som kan fortelle meg hvordan jeg lager en sånn liste? og ikke minst deler den.Hilsen en nybegynner i bloggverden... håper jeg ikke blir kjempeupopulær nå... :(
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg lager en sånn liste? og ikke minst deler den.Hilsen en nybegynner i bloggverden... håper jeg ikke blir kjempeupopulær nå... :(
Gå inn i din butikk. Klikk f.eks. dine produkter. I venstre marg litt ned på siden står det "dine lister". Klikk på den og så på opprett liste. Sett et navn på listen. Ta bort krysset under offentlig til du er ferdig med listen din. Du må lagre dette før du begynner på selve listen. Så er det bare å finne produkter du vil ha på listen - og kopiere det inn. du kan gjerne velge et tema eller en farge på listen din. Det er lurt å ta utgangspunkt i det produktet du selv vil vise på listen og bygge rundt dette. Er det noe du lurer på underveis så bare spør.
Må det skje på fredager?
Mange legger ut fredagsfavoritter, enten på en lenke her inne eller på en blogg - eller begge steder. Men det Kim referer til kan du gjøre akkurat når du vil :) Lykke til og kos deg :)
Neida, favoritter kan man legge ut når man vil, men det har liksom blitt en tradisjon her på Epla at man legger ut lister på fredager:-) Fiin tradisjon synes jeg. Det er da jeg oppdager de beste skattene på Epla!
Jeg trodde forøvrig du mente forslag til forsidelister.
Hehe, Kim. Jaja. kanskje jeg kan bruke den til å spre litt glede. N oe dere liker her? http://epla.no/productlists/3437/
Kjempefint sammensatt liste Inger:-) Dette kan du!
jaja.. kan og kan... vet ikke hvordan jeg legger det inn på bloggen min da. hihihi
Så nydelige produkter du har funnet. Inne i bloggen din kan du linke eller legge til vedlegg, da med adressen til epla-listen din på samme måte som du gjør med feks bilder i bloggen.....litt rotete forklaring. Sikkert litt ulike måter å gjøre det på :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.