Nydelig lilla liste Isis:-) Så fint at du tok med Agate-øredobbene mine:-)
Nydelig lilla liste Isis:-) Så fint at du tok med Agate-øredobbene mine:-)
En liten ide/utfordring her på forumsidene:) For å blir kjent i nye/gamle butikken kunne vi feks la det gå sport i å lage lister og ha teamer, feks hver uke. Ikke alle er så heldige å få lista på Epla`s forside. Så denne uke : Alle hjertes dag ? Morsdag ? Februar ?
Det høres gøy ut. Jeg klarer bare ikke å få det helt til. Prøvde med fredagsfavoritter for noen dager siden og fikk ikke til direkte link til listen om noen skjønner hva jeg mener.
Flott liste, og jeg ble kjempeglad da jeg så mine øredobber deriblandt! Tusen takk! :o)))
Så fiiine lister :) Og tusen takk for at du tok med smykket mitt Isis. Enig med Simone, hjerter er flott hele året! <3
Nydelige lister dere:) Og så at babyteppe mitt var med på lista til Isis, tusen takk:)
Det er veldig hyggelig både å lage lister, og å se andres lister, men jeg sliter nok med å være med fast på fredagsfavorittene.
Full jobb, små barn, hobby - da er det ikke veldig mye tid igjen dessverre.
Hvis det blir tamalister, kanskje det holder med f.eks 1. i måneden?
Kim: Hvis listen din skal hete fredagsfavoritter, skriver du det inni klammer: [Fredagsfavoritter] Rett etter det, og uten mellomrom, setter du en parentes, limer inn linken din, og setter parentes igjen: (httpblablabla) :)
Karin & Marit B (Abrakadabra), Fin liste! Likte fargene, de er så delikate!
Og, til alle av dere som er med i lista, det er bare hyggelig, vet dere! :D
Det er interessant med tema-lister, vi kan bare prøve det! ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.