Takk :) også var det favoritter jeg mente.... går tilbake til dyna og kommer tilbake sterkere senere jeg :)
Takk :) også var det favoritter jeg mente.... går tilbake til dyna og kommer tilbake sterkere senere jeg :)
God bedring! :))
Hei!
Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har laget en facebookside til butikken min nå http://epla.no/shops/lungt/ Men hvordan får jeg facebooksiden søkbar, altså på facebook? Noen som vet? Hilsen Jorunn - Lungt :)
Jeg søkte og fant deg jeg :o) her! Så søte de babytøflene med paljetter er :-D
Tusen takk, men så rart jeg får det nemlig ikke til selv. Tør jeg spørre eksagt hva du gjorde?
Hei :-) Er også ganske fersk her på Epla.. Har lurt på hvem som plukker ut produktene som er på Morsdagslisten og Valentinelisten - er det også administrert av Epla, eller kan man melde inn produkter på noen måte sånn som til januarsalget?
Lungt, jeg skrev "lungt" oppe i søkelinjen på FB, og valgte "se alle resultater". Derfra valgte jeg Pages og bladde meg nedover. Det er to Lungt - en med og en uten bilde. Trykket på den med bildet og der var du. Kanskje lurt å legge til noe mer enn bare "lungt" ettersom den allerede finnes. Bare en tanke :-) Du kan endre navnet på Page'n din frem til du får 100 Likes eller noe, så vær kjapp :-)
Mona, det er Siw og Torunn, damene bak epla som administrerer så vidt jeg vet. Du kan foreslå ting på mail til dem eller bare lage fine ting og håpe de velger dem ut ;-)
Jeg så også i en tråd en gang at Siw/Torunn skrev at man kunne sende dem en 'hyggelig mail', og at det gikk på smak og behag. Blir ikke det litt 'smiskende' å sende mail og be om å bli med på lister..:)? Er det noen som har gjort det? (jeg er nok ikke så god på markedsføring..) Ift. smak, synes jeg nok Epla burde være nøytrale, vi betaler jo alle sammen..
Best de plukker ut de fineste/kuleste/mest innovative tingene slik at flere klikker seg inn til epla. Smak og behag ja, men kvalitet, fine bilder og slikt har MYE å si. Jeg sendte dem en mail engang jeg hadde noe nytt, 3 bilder ble lagt ut på facebook, og ett produkt dermed solgt med det samme. Da hadde jeg enda ikke vært frontet på FB, etter over ett år.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.