Det høres ikke riktig ut Marita. Det går på størrelse og frakt. Men jeg tipper på at det koster rundt 60-70kr å selge. Da pga at det blir litt mye størrelse. For hvor mye kan det veie?
Det høres ikke riktig ut Marita. Det går på størrelse og frakt. Men jeg tipper på at det koster rundt 60-70kr å selge. Da pga at det blir litt mye størrelse. For hvor mye kan det veie?
Det veier ca 350g. Jeg får gå inn på posten igjen og prøve å finne riktig løsning
Puh. Tror det ble 57
martia: Hva er vekt og hvor lite klarer du å få sjalet brettet sammen til? Hvis det veier under 1 kg og pakken er over 7 cm får jeg opp 92 kr. Men jeg vet ikke om du klarer å få pakken mindre enn 90 cm totalt for lengde + bredde + tykkelse?
marita b, skulle det være.....
Så bra!
Det blir nok 92 med vanntett innpakning og innpakning. Tusen takk! :) jeg fikk litt panikk
Du kan sende det med b-post, så lenge vekten er over 100 gram - da blir det også litt billigere.
Mine pakker er bare 4x4cm og 2,5cm høye men koster 27kr å sende. Før kostet det 9kr. Heldigvis kom jeg over noen av de gamle smartpost-konvoluttene, så nå kan jeg sette ned fraktprisene til 15,- Det hjelper det! De 300 bobleplastkonvoluttene jeg har stående er jeg heller usikker på hva jeg skal med nå. Om dere vil kjøpe smartpost-konvolutter kan dere stikke innom postkontoret i Nydalen/Oslo :-)
Gamle lager med konvolutter tar nå slutt engang, så da må du betale prisen det faktisk koster idag. Og da trenger du kanskje boblekonvoluttene igjen? ;-) Syns det er dyrt selv, og konvoluttene blir jo dekket av masse frimerker, ser helt absurd ut. Men men, folk handler nå enda!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.