Hei!
Jeg ble med ett usikker på om denne skulle ligge under håndlaga eller mote.
Hva tenker du? Takkar og bokkar :)
Hei!
Jeg ble med ett usikker på om denne skulle ligge under håndlaga eller mote.
Hva tenker du? Takkar og bokkar :)
Hei, den var kjempestilig :) synes den passer i begge kategoriene jeg, det går vel an det ?
Wow! UTROLIG tøff, Siw!
Det går ikke an å legge et produkt i mer enn en kategori. Tenker umiddelbart at den hører til i "Håndlaget"-kategorien, på samme måten som håndlagete klær gjør det ( slik vi har forstått det) :-)
Lenge leve kreativiteten!! Jeg ville lagt den både på mote og håndlaget. Det ville jo vært et utrolig sammentreff om den ble solgt begge steder på en gang. I såfall kan du kanskje lage en til?
knallkul :-D Håndlaga for min del.
Legger til: håndlaga fordi den er kreativ og et morsomt påfunn! Selv om det "bare" er to deler limt sammen er dette mer enn mote :-)
Super! Håndlaga Siw ;)
Utrolig stilig! Og syns den er like mye mote som håndlaget, så stemmer med Kim om å lage en til og putte en i hver avdeling:)
Takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger!
Kommer nok til å legge flest på Håndlaga, men legger nok et par i avdelingen for mote også...
Ja, det enkle er definitivt det beste. Det gjelder bare å ha ideen. Jeg synes ofte det er vankskelig å få "enkle" ideer. Har en tendens til å gjøre det vanskelig for meg selv. Men denne var jeg innmari fornøyd med :)
Ooh, den var snasen!
Er enig i at det kan være lurt å lage flere, og legge ut minst en i hver avdeling - så har du muligheten til å nå enda flere kunder på det viset. :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.